اقدام جدید سلبریتی ها؛ جشن ترخیص از آی سی یو به بخش!

آفتاب یزد- گروه شبکه: چندی پیش حسام نواب صفوی بازیگر کشورمان به کرونا مبتلا و در بخش آی سی یو بیمارستان بستری شد. بعد از گذشت چند روز بیماری او بهبود می‌یابد و به بخش منتقل می‌شود اما قبل از انتقال به بخش، جمعی از کادر درمان و پرستاران برای او با کیک و روشن کردن فشفشه جشن می‌گیرند. آنهم در شرایطی که بیماران کرونایی در آن بخش حضور دارند. حالا این موضوع مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و واکنش‌های آن‌ها را در پی داشته است.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «حسام نواب صفوی، کرونا گرفته رفته آی‌سی‌یو... بعد از چند روز منتقل شده بخش، تو همونجا براش جشن گرفتن و دست زدن و رقصیدن جالبه که کادر درمان باهاش
همراهی می‌کنند».
دیگری نوشت: «جشن ترخیص گرفتن برای حسام نواب صفوی تو بیمارستان؟ از هر طرف به ماجرا نگاه کنیم کمدی بی‌مزست».


یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «این حسام نواب صفوی تو خونه میگفت امروز تولدمه کسی توجهی نمی‌کرد بعد تو بیمارستان به علت خوب شدنش براش جشن گرفتن».
کاربر دیگری گفته است: «من این ویدئویی که حسام نواب صفوی از روی تخت بیمارستان و کرونا گرفته رو باور نمی‌کنم. آدم مریض (اونم مریضی سختی مثل کرونا) توی حال مریضی حوصله نمیکنه ریشش رو بتراشه چه برسه خودش رو شبیه الویس پرسلی کنه».
کاربران دیگر نوشته اند: «مراسم ترخیص حسام نواب صفوی از ICU و رفتنش به بخش! یعنی در شرایطی که تخت نیست! دارو نیست! واکسن نداریم! پیک چهارمیم! خیلیا پول ندارن بستری بشن، بعضیا پول دارن و تخت نیست!»، «چرا باید برای ترخیص یک بازیگر در بخش آی‌سی‌یو بیماری‌های تنفسی، فشفشه که هوا را آلوده می‌کند روشن شود و چرا کادر درمان که روزگاری پر از سختی را پشت سر گذاشته در مقابل این اتفاق سکوت می‌کند و چند نفری هم از کادر در آن اتاق حضور دارند. بازیگر معروف گرچه در اتاق خصوصی بستری شده اما چرا به این اتفاق هیچ اعتراضی نمی‌کند؟!»، «به عنوان یه هموطن امیدوارم آقای حسام نواب صفوی همیشه سلامت باشن ولی این فیلمی که از بیمارستان بیرون اومده خیلی خز هستش دیگه»، «نواب صفوی از آی‌سی‌یو اومده بخش براش کیک آوردن دوتا با فشفشه، کنار مریض کرونایی! بعد کیک تقسیم میکنن میخورن»، «جمعی از اعضای کادر درمان در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران که حسام نواب صفوی در آن به علت ابتلا به بیماری کرونا بستری است، برای ترخیص او از ICU و انتقال به بخش در اتاق او با عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در کنار یکدیگر قرار گرفتند و مراسم ترخیص برگزار کردند! در شرایط فعلی کرونا در کشور و با توجه به ابتلا و درگذشت روزانه تعداد زیادی از هموطنان و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان این کار واقعا چه لزومی داشت؟»