آخرین خبر

برتری پرسپولیس در اولین بازی  لیگ آسیا  
تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا در گوا هند به مصاف الوحده امارات رفت که  این بازی  با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.  در دقیقه ۴۱ این دیدار پس از چند رفت و برگشت توپ این سیدجلال حسینی بود که با ضربه‌ای دقیق و فنی دروازه حریف را باز کرد تا سرخپوشان در بهترین زمان ممکن به گل برسند و با پیروزی راهی رختکن شوند.
همچنین تیم فوتبال تراکتور ایران  از سد  پاختاکور ازبکستان با دو گل گذشت . تیم فوتبال تراکتور ایران در دور اول مرحله گروهی به میزبانی کشور امارات به مصاف پاختاکور رفت که این دیدار در پایان با تساوی پایان یافت .



تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار و در پایان تیم ایران با ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۳ برنز و کسب ۱۹۴ امتیاز قهرمان شد. به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان این مسابقات تیم ایران توسط پژمان پشتام، ناصر علیزاده، مهدی بالی و علی اکبر یوسفی در اوزان ۷۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا، مهدی محسن نژاد و میثم دلخانی در اوزان ۶۰ و ۶۳ کیلوگرم به مدال نقره و پویا دادمرز، حسین اسدی و امین کاویانی نژاد در اوزان ۵۵، ۶۷ و ۷۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. در رده بندی تیمی نیز تیم ایران با کسب ۱۹۴ امتیاز با اقتدار بعنوان قهرمانی رسید و تیم‌های قزاقستان و قرقیزستان پس از تیم ایران به ترتیب با ۱۵۶ و ۱۵۳ امتیاز دوم و سوم شدند.