شنيده‌هاي نگران كننده درباره شهر

شنيده می‌شود كه اوضاع شهرداري و شوراي شهر تهران اصلا خوب نيست. آدمهايي كه در حال رفتن از اين دو نهاد هستند، در حال رفتن براي شهرداري آينده مشغول تراشيدن تعهد هستند.
استخدامهاي جديد و به روايتي خلاف قاعده، فروش تعهدات شهرداري مانند تراكم و... بخشي از گرفتاري است. شوراي شهر كنوني هم در عمل كارها را به روال معمول
 پيگيري نمی‌كند!
از سوي ديگر شنيده می‌شود كه بسياري از اسناد شهر تهران در روزهاي اخير سوار بر بال روياهايي كه براي يك عده شكل نگرفت، مشغول پرواز به بيرون از شهرداري است و فرداي شهرداري با اين اوضاع خيلي سخت خواهد بود. اينها بايد ما را هوشيار كند كه امروز شهرداري تهران به مراقبتي دوچندان نسبت به گذشته نياز دارد تا اسناد شهرداري به سرنوشت دولت دهم در پايان كارش دچار نشود كه جا تر بود 


و بچه...
بسياري از مسئولان شهري اكنون در انديشه كار و مسئوليت بعدي مشغول رايزني با برخي شخصيتها هستند تا پستهاي بعدي را تضمين كنند و به مصداق حكمت ديگي كه براي ما نمی‌جوشد بگذار... كار و كنترل امور را در فاصله پايان كار شوراي كنوني و تشكيل شوراي بعدي رها كرده‌اند.
نبايد گذاشت بلايي كه سر دولت يازدهم آوردند، سر شهرداري هم بيايد. دولت با خزانه خالي و مشكلات عديده تحويل رئيس جمهوري يازدهم شد و او براي حفظ آرامش كشور گزارش خيلي از نابساماني‌ را مطرح نكرد و با شرائط ساخت. از آن طرف متهم شد كه اقتصاد را به ركود كشانده و... در حالي كه خود اتهام زنندگان هم می‌دانستند كه همه ابزارهاي ممكن دولت پيش از تشكيل دولت يازدهم چوب حراج خورده است. هزينه پروژه‌ها پرداخت شده اما پروژه در مرحله نصف و نيمه هم نيست.
اكنون بايد هوشيار بود كه همين بلا را سر شهرداري و شوراي شهر تهران نياورند. وزارت اطلاعات در اين زمينه می‌تواند به مراقبتهاي خود بيفزايد...
شايد در شهرهاي ديگر هم شاهد چنين بحث‌هايي باشيم اما تهران جايي است كه حضرات تقسيم غنائم كرده‌اند و از قرار برج و باروهاي آينده را هم پيش فروش كرده‌اند.
در زمين‌هاي غرب تهران اجازه ساخت و ساز مال‌هاي جديد را داده‌اند كه هم به ترافيك منطقه می‌انجامد و هم ناگهان قيمت زمين را بالا می‌كشد. منطقه 22 تهران ديگر ظرفيت فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي جديد را ندارد. نبايد گذاشت بلايي كه آقايان سر ايستگاه مترو حقاني آورده‌اند در جاهاي ديگر تكرار شود.