آملی لاریجانی: آرمان قدس تعطیلی ناپذیر است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز قدس را مظهر آرمان ملت فلسطین اعلام کرد و اظهار کرد: بدون شک آرمان قدس شریف و اراده ملت های مسلمان برای آزادی فلسطین از دست ظالمان اشغالگر ،تعطیل بردار نیست.
به گزارش ایسنا؛ آیت‌الله آملی لاریجانی در جلسه امروز مجمع تشخیص که به دلیل ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضد کرونا به صورت حضوری- مجازی تشکیل شده بود با تسلیت شهادت جانسوز امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت لیالی قدر، ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی و تزکیه نفس و فرصتی مغتنم برای استجابت دعای مومنان دانست و گفت: ایام ماه مبارک رمضان در حال سپری شدن است و دو شب قدر را نیز پشت سر گذاشتیم،دستانمان خالی و روحمان نیازمند لطف و عنایت پروردگار، چشم امید به باقیمانده این ماه عزیز داریم تا خدای متعال صیام صائمین و قیام قائمین را در این ماه، به لطف و عنایت خود بپذیرد و در شب های قدر و در ایام پرفیض ماه مبارک رمضان دعای همه داعین را مستجاب کند.
وی سپس به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس مظهر مظلومیت و مظهر آرمان های مردم فلسطین است؛مردمی که در اثر ظلم و جور ظالمین اشغالگر از سرزمین خود آواره شده‌اند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه پشت سر این ظلم و جفا در حق مردم فلسطین همه کفر ایستاده است، افزود: گرچه امسال هم به دلیل شرایط خاص کرونایی مردم ما و مردم بسیاری از کشورهای اسلامی از راهپیمایی باشکوه روز قدس محروم هستند؛اما این به معنای فراموش کردن روز قدس و آرمان ملت فلسطین نیست.


لاریجانی آرمان قدس را تعطیلی ناپذیر توصیف و تصریح کرد: آرمان قدس شریف همچنان برای همه ملت های مسلمان زنده است و ما مطمئن هستیم که آزادی قدس از دست اشغالگران و ظالمان، به فضل الهی و اراده همه ملت های اسلامی محقق خواهد شد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به دستور جلسه امروز مجمع در خصوص لایحه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی،تجاری و تاکید بر اهمیت این مناطق در رشد و توسعه اقتصادی کشور، همچنین دغدغه اعضای مجمع و کمیسیون‌های ذی‌ربط مجمع در این خصوص، ابراز امیدواری کرد نتیجه و ماحصل تصمیم مجمع تشخیص برای کشور و مردم مفید، تاثیر گذار و به مصلحت کشور باشد.
سایر اخبار این روزنامه
قاسم آهنین‌جان درگذشت ژوبین صفاری ذبح منافع مردم در سیاسی کاری دبیر کمیته ملی اخلاق در پژوهش وزارت بهداشت اعلام کرد واکسن، تنها راه پایان پاندمی قرن آیا سفرهای بین‌المللی برای واکسینه‌‌شده‌ها از سر گرفته می‌شود؟ جهانگردی بدون کرونا تنش‌زدایی تهران-ریاض چه پیامدهایی برای خاورمیانه خواهد داشت؟ معنای جدید رابطه ایران و عربستان «ابتکار» وضعیت بازارهای مالی درصورت کاهش قیمت ارز را بررسی کرد اقتصاد روی خط انتظار شرایط ثبت نام برای داوطلبان ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان اعلام شد آذری جهرمی، غرضی و بادامچیان منع شدگان حضور در انتخابات آیت الله جنتی: نامزدهای انتخابات از همین امروز درست سخن بگویند روحانی در جلسه هیئت دولت: تحریم شکسته شد سردار قاآنی: نیروی قدس سپاه الگو و شاخص مجاهدان و علاقمندان فرهنگ مقاومت است آملی لاریجانی: آرمان قدس تعطیلی ناپذیر است در پیام سرلشکر باقری به مناسبت روز قدس تاکید شد لحظه‌ای از اندیشیدن به آرمان بزرگ قدس غفلت نخواهیم کرد