سهم کودکان فلسطین کابوس نیست


میدان فلسطین تهران دیروز سه‌شنبه (4 خرداد) میزبان گردهمایی کودکان تهرانی در حمایت از کودکان فلسطینی بود، در این مراسم کودکان با در دست داشتن انواع و اقسام اسباب‌بازی‌های خود در میدان فلسطین به یاد کودکان فلسطینی تجمع و نسبت به پیروزی مردم فلسطین ابراز خوشحالی داشتند و در این گردهمایی پیام دادند که ما در کنار کودکان فلسطینی خواهیم ماند.
در این گردهمایی، کودکان همراه والدین خود در میدان فلسطین حاضر شده و پرچم فلسطین و دیگر نمادهای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را در دست گرفتند. در بخشی از میدان مکانی برای نقاشی کودکان با موضوع فلسطین قرار داده شد که کودکان نقاشی خود را رسم کرده و پیام خود را نوشتند.
کودکان و نوجوانان تهرانی در حمایت از کودکان فلسطینی با در دست داشتن پرچم کشور فلسطین و بنرهایی با مضمون «به یاد شما هستیم»، «ما از بچه‌های فلسطینی حمایت می‌کنیم» و «مرگ بر اسرائیل» در میدان فلسطین تجمع کرده و پیروزی جبهه مقاومت را جشن گرفتند.
در بخشی از میدان مکانی برای نقاشی کودکان با موضوع فلسطین قرار داده شد که کودکان نقاشی خود را رسم کرده و پیام خود را نوشتند.خالد قدومی نماینده حماس در تهران نیز در این مراسم حضور داشت. همچنین در این مراسم کودکان به اجرای موسیقی و سرود در تجلیل از مقاومت پرداختند.