انتصاب «قلی‌ها» به عنوان رئیس ستاد تحلیف ۱۴ مردادماه مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب برگزار می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مراسم تحلیف رئیس جمهوری منتخب روز پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه با حضور مقامات خارجی و داخلی در محل مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
به گزارش «انتخاب»، سید نظام الدین موسوی در گفت‌وگو با خانه ملت، به جزئیات مراسم تحلیف رئیس جمهوری منتخب اشاره کرد و گفت: مراسم تحلیف رئیس جمهوری منتخب روز پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه با حضور مقام نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس افزود: پس از برگزاری مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهوری منتخب از جانب مقام معظم رهبری، مطابق اصل ۱۲۱ قانون اساسی مراسم تحلیف آیت‌الله رئیسی روز پنجشنبه ۱۴ مرداد در سالگرد صدور فرمان مشروطیت در محل مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. وی بیان کرد: در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب، علاوه بر رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس قوه قضائیه و اعضای شورای نگهبان که طبق قانون اساسی باید در جلسه حضور داشته باشند، از برخی مقامات ‌‌و شخصیت های داخلی ‌‌ و خارجی نیز دعوت بعمل آمده است. سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: با توجه به اهمیت بین‌المللی مراسم تحلیف رئیس جمهوری منتخب، از جانب رئیس مجلس شورای اسلامی ستادی با ۱۱ کمیته مسئولیت تمهید مقدمات، دعوت و استقبال از مدعوین خارجی و داخلی، اطلاع رسانی، امنیت ‌و حراست، امور بهداشتی و... مراسم تحلیف را عهده دار شده است. به گفته موسوی، رئیس مجلس در حکمی علی قلی‌ها را به عنوان رئیس این ستاد منصوب کرده است.
این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: در برگزاری مراسم تحلیف، پروتکل‌های بهداشتی متناسب با وضعیت اپیدمی کرونا در نظر گرفته شده و ستاد کرونا مجلس در این باره تمهیدات لازم را اندیشیده است.ات خارجی و داخلی در محل مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
سایر اخبار این روزنامه
گسترش شهرهای قرمز کرونا از جنوب به سمت مرکز کشور زنگ خطر موج پنجم کرونا به صدا درآمد جلال خوش چهره طالبان؛ واقعیت یا تهدید؟ آمار قربانیان تصادف اتوبوس‌ها در کشور بررسی شد زمانی برای مستی اتوبوس‌ها خطیب‌زاده در نشست خبری: هنوز درباره توافق و یا عدم‌توافق با آژانس تصمیم‌گیری نشده است سرکوب قیمت به بهانه حمایت از مصرف‌کننده است پای دولت بیخ گلوی تولید می توان در شرایط تحریم آرامش اقتصادی ایجاد کرد؟ دو روی سکه ثبات اقتصادی و تحریم رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه: حرکت آقای رئیسی در قوه قضائیه مصداق حرکت جهادی شبانه‌روزی بود انتصاب «قلی‌ها» به عنوان رئیس ستاد تحلیف ۱۴ مردادماه مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب برگزار می‌شود در جلسه شورای هماهنگی مجلس انجام شد تاکید قالیباف بر ضرورت هماهنگی مجلس و دولت از جمله در تعیین کابینه برجام؛ تصمیم‌ سخت بایدن برای عبور از میراث ترامپ کابینه سیزدهم؛ شگفت‌انگیز یا قابل پیش‌بینی؟