سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

جـوابیه



جوابیه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در پاسخ به پیام منتشر شده درباره درخواست افزایش ساعات کار مترو/ با سلام و احترام، پیرو درج پیام یکی از شهروندان محترم در مورخ 10 تیر 1400 با موضوع « درخواست افزایش ساعات کار مترو»، به استحضار همشهریان عزیز می‌رساند تعیین هدوی و برنامه‌ریزی ساعت حرکت قطارها تابع تعداد مسافران ورودی به ایستگاه‌های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه مختلف بوده و به صورت پیوسته این آمار پایش و بررسی می‌شود تا برنامه زمانبندی حرکت قطارها متناسب با تعداد مسافران به‌ روزرسانی گردد. شرکت بهره‌برداری مترو با وجود محدودیت‌های مربوط به دوران کرونا، در راستای رسالت اجتماعی خود که همانا سرویس‌دهی مناسب و کامل و حفظ ایمنی و سلامت شهروندان گرامی است نهایت تلاش خود را جهت نیل به این هدف انجام خواهد داد.
محسن محمدیان / مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل

نظــــــر مـــردم

صادر نشدن کارت ملی هوشمند بعد از دو سال و نیم/ خانم تقی زاده: حدود دوسال و نیم از اقدام برای صدور کارت ملی هوشمند گذشته اما هیچ ترتیب اثری در این مورد داده نشده است. لطفاً مسئولان مشکل را برطرف کنند.
اقدام برای واکسیناسیون افراد معلول ذهنی/ محمد کاظم عسلی: متأسفانه هیچ اقدامی برای واکسیناسیون افراد با معلولیت ذهنی که قادر به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیستند انجام نشده. از مسئولان وزارت بهداشت تقاضای واکسیناسیون این افراد را داریم.