سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم



چاپ جدول پخش مسابقات المپیک/ آقای امامی:  لطفاً برنامه مسابقات المپیک و جدول پخش آن را تهیه کنید تا مخاطبان در جریان مسابقات قرار بگیرند.
11 سال انتظار برای مسکن مهر شیراز/ محمدرضا شیرازی:  11 سال است که متقاضی مسکن مهر هستم. بعد از 77 سال سن همچنان مستأجرم و هیچ مسئولی جوابگوی من نیست. لطفاً صدای ما را به گوش مسئولان مربوطه برسانید.
زمان بهره‌برداری ایستگاه مترو آیت‌الله کاشانی/ یک شهروند: ایستگاه مترو آیت‌الله کاشانی کی به بهره‌برداری می‌رسد از مسئولان محترم درخواست رسیدگی و حل موضوع را داریم.
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ آقای عدمی: این چطور همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی است که بعد از 15 سال وعده حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری را حدود 70 درصد افزایش دادند اما بازنشستگان تأمین اجتماعی را حدود 18 درصد اضافه کردند لطفاً حقوق بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی را یکسان نمایید.
افزایش نرخ میلگرد و آهن/ آقای خامسی: علت افزایش نرخ میلگرد و آهن در بازار چیست؟ از مسئولان محترم تقاضام داریم به این موضوع رسیدگی نمایند.
وضعیت اسفناک آسفالت آزادراه تهران- ساوه/ یک شهروند: وضعیت  آسفالت آزادراه تهران – ساوه بسیار اسفناک است از مسئولان وزارت راه تقاضا داریم نسبت به آسفالت این آزادراه اقدامات لازم را انجام دهند.
افزایش نرخ بلیت هواپیما/ یک شهروند: علت افزایش نرخ بلیت هواپیما چیست از مسئولین محترم تقاضام داریم به این موضوع رسیدگی نمایند.
افزایش نرخ شیر خام/ آقای کاسب: علت افزایش نرخ شیر خام چیست؟ از مسئولان محترم تقاضا می‌شود به این موضوع رسیدگی کنند.
عدم تحویل مسکن مهر/ آقای سلامی: در سال 90 مسکن مهر ثبت نام کردیم و 38 میلیون تومان هم پرداخت شده اما با گذشت بیش از 10 سال هنوز مسکنی تحویل‌مان نداده اند. مستأجر هستم و الان هم حکم تخلیه برامون اومده برای اینکه سالمند هستم دوماه فرصت تخلیه دادند. استدعا داریم مسئولین رسیدگی نمایند.
مطالبه خسارت درمانی/ آقای بخشی: چند ماهی است از مطالبه خسارت بیمه درمانی می‌گذرد اما پرداخت آن موکول به چند ماه آینده است چرا؟ لطفاً مطالبه خسارت دیدگان بموقع پرداخت شود. ضمناً بازنشستگان آموزش و پرورش مطالباتی دارند که هنوز پرداخت نشده ،خواهشمنداست اقدام مقتضی به عمل آید.
تعطیلی خودسرانه بعضی از نانوایی‌ها/ یک شهروند: بعضی از نانوایی‌ها خودسرانه اقدام به تعطیلی می‌کنند. لذا از مسئولان محترم تقاضا داریم به این موضوع رسیدگی نمایند تا از تکرار تخلفات در این باره جلوگیری شود.