با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری سه‌شنبه برگزار می‌شود

مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) برگزار و منتخب ملت ایران توسط ولی فقیه به سِمت «ریاست جمهوری» منصوب می‌شود.
به گزارش ایرنا از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) برگزار و منتخب ملت ایران توسط ولی فقیه به سِمت «ریاست جمهوری» منصوب می‌شود. این مراسم با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های صدا و سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی بصورت زنده پخش می‌شود.
در این برنامه وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ارائه می‌کند و پس از قرائت متن حکم تنفیذ رئیس جمهور منتخب و ایراد سخن توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رهبر انقلاب سخنرانی خواهند کرد.
سایر اخبار این روزنامه
خطری بازار سرمایه را تهدید نمی‌کند بازگشت بورس به روزهای سبز محمد یوسفی آرامش تخت پروکروستس و مجلس ایران چه آسیب‌هایی در انتظار کودکانی است که در مترو دستفروشی می‌کنند؟ شهر زیرزمینی، پوششی برای کار خردسالان آیا مسافرت کردن هم از سبد خانواده‌ها حذف می‌شود؟ دست کوتاه مردم از سفر خطیب‌زاده در نشست سخنگوی وزارت امور خارجه: درخواست سناتورهای آمریکایی ساده لوحانه است آخرین اظهارات رئیس دولت دوازدهم در آخرین جلسه هیئت دولت از سکوت برای حفظ وحدت تا عذرخواهی بابت قصورها برخی از شهرها در شرایط بسیار خطرناک قرار دارند وضعیت هولناک کرونا در کشور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری سه‌شنبه برگزار می‌شود محمد جواد ظریف: برای دعا کردن به کابینه جدید دعوت شده‌ایم کارآمدی و منافع ملی دوره تنفس جهتِ خروج، راهکاری عملیاتی برای احیای برجام؟ دریادار سیاری: اقتدار دریایی ایران محصول مدیریت جهادی است