سید حسن نصرالله: حزب‌الله امروز یکی از بزرگترین احزاب لبنان است

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد، زمانی که با حوادث و تحولات سیاسی و امنیتی و اقتصادی مواجه می‌شویم باید به وظایف خود عمل کنیم.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در شب پنجم محرم گفت: زمانی که با حوادث و تحولات سیاسی و امنیتی و اقتصادی و اجتماعی و پیامدهای آن مواجه می‌شویم باید ببینیم چه وظیفه داریم که به آن عمل کنیم. زمانی که یک نفر در این کشور حرف می‌زند نتایج و تبعاتش بر سرنوشت و آینده مردم است. همواره به برادرانم می‌گویم که آرزو می‌کنم مبلغی بین مردم و در جبهه باشم و مسئولیت تصمیم گیری را برعهده نداشته باشم چراکه مسئولیت بزرگ و بسیار مهمی است. مردم در این اوضاع شریک این مسئولیت هستند.
وی گفت: بعد از اینکه ۳۰ سال را در این مسیر بودیم خوب فهمیدم که سنگینی مسئولیت چگونه است. ما شبانه روز در هر موضع و هر اوضاعی باید به فکر آخرتمان باشیم چراکه تصمیم که می‌گیریم روز قیامت خداوند درباره آن سوال می‌کند و ما درباره آن مجازات می‌شویم. هیچ شکی نیست که حزب‌الله امروز یکی از بزرگترین احزاب لبنانی است و این مسئله مثبتی است اما مسئولیت‌هایی به دنبال دارد. برخی امروز می گویند ما امروز چه نسبتی با امام حسین (ع) داریم و چگونه بر این اوضاعی که در آن قرار داریم صبر کنیم. امام حسین(ع) برای اهداف بزرگی قیام کرد نباید آن را به یک جنگ کوچک در اینجا و آنجا محدود کنیم.امام حسین (ع) به خاطر اهداف بسیار بزرگی برای حفظ اسلام و اصلاح امت قیام کرد.
سید حسن نصرالله درباره صلح حدیبیه تاکید کرد: صلح با اسرائیل صلحی باطل است چراکه در این صورت از سرزمینی دست می‌کشیم که متعلق به فلسطینی‌ها است. این صلحی غیرمنطقی و غیرانسانی است. این چه ارتباطی با صلح حدیبیه دارد؟ این حرام است.
وی گفت: برخی ارزیابی متفاوتی دارند ما باید آن‌ها را هدایت کنیم و این مسئولیت ماست نه اینکه به منتقدان حمله کنیم چراکه هدف فشار این است که مردم در شک و تردید بمانند. ما از مردم می‌خواهیم یکدیگر را تحمل کنند شرایط سخت بر مردم فشار می‌آورد و آن‌ها را در حیرت و اعتراض و سوال می‌گذارد و این طبیعی است.
سایر اخبار این روزنامه
با حضور رهبر انقلاب صورت می گیرد عزاداری ایام محرم در حسینیه امام خمینی(ره) بدون حضور جمعیت ژوبین صفاری بحران واقع بینی غرب افغانستان را تنها گذاشت شمارش معکوس برای سقوط کابل چرا هیچ سیاست شفافی درخصوص ممیزی در صدا و سیما و ساترا وجود ندارد؟ دستاورد سانسور! برخلاف وعده‌های قبلی مسئولان چرا درمان «کرونا» رایگان نیست؟ «ابتکار» تبعات تنش‌های افغانستان برای ایران را بررسی کرد سایه ناآرامی‌های افغانستان بر سر اقتصاد ایران محدودیت‌های جدید کرونایی؛ از دوشنبه تا شنبه هفته آینده تعطیل شد تعطیلات سراسری در روزهای فاجعه کرونا رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد معاون اول رئیس جمهوری: شفافیت و جلوگیری از فساد با استقرار کامل دولت الکترونیک میسر می‌شود سید حسن نصرالله: حزب‌الله امروز یکی از بزرگترین احزاب لبنان است ادعاهای رژیم صهیونیستی این‌بار درباره تونل‌های حزب‌الله لبنان احتمال استعفای اشرف غنی قوت گرفت هشدار درباره بروز بحران انسانی تعطیلی بدون برنامه دردی را دوا نمی‌کند