خدا بخیر کند

هرچند مسئولان تلاش دارند تا با یکسری ترفند های
رسانه‌ای به مردم و جامعه القا نمایند که این بار تعطیلات و قرنطینه به طور جدی در حال پیگیری و اجرا است اما طبق گفته شاهدان عینی و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که برای حوزه انتخابیه شمال کشور هستند درفاصله میان اعلام تعطیلات و اعمال محدودیت ها در جاده ها و راهها بسیاری از هم وطنان مان توانستند خود را به شهرهای شمالی کشور برسانند .ضمن آنکه همانطور که پیشتر نوشته بودیم وسایل حمل و نقل عمومی علی رغم اعمال محدودیت ها به راه است و خیلی ساده افراد می‌توانند با هواپیما ،قطار و یا اتوبوس خود را به منطقه مورد نظر رسانده و سپس در آن منطقه به گشت و گذار بپردازند.
بنده قصد ندارم سیاه نمایی کنم و یا آیه یاس بخوانم اما شواهد و قرائن می‌گوید این تعطیلات نیز باعث نخواهد شد ویروس منحوس زمین گیر شود و یا حداقل قدری از چرخش آن کاسته گردد.
این نکته را هم در نظر داشته باشید که همزمان با این تعطیلات برگزاری مراسم‌های مذهبی مرتبط با تاسوعا و عاشورای حسینی شدت و حدت می گیرد و از آنجا که طبق کنش ها و واکنش های اخیر بخشی از هیئت های مذهبی آنچنان توجهی به پروتکل‌های بهداشتی ندارند یحتمل صرف نظر از اینکه چقدر جاده ها بسته شده باشد در داخل شهرها شاهد عبور و مرور فزاینده مردم خواهیم بود که نتیجه آن جهش بیشتر ویروس و رشد بیماران است. خدا به خیر کند چون باز هم تدبیر نکردند!