کیوسک مطبوعات جهان

گاردین
«چرا آمدند، اگر می‌خواستند این‌گونه ما را رها کنند؟» عنوان گزارش اصلی گاردین است که بر تجربیات افغانستانی‌های معمولی که از آینده خود در زمان طالبان می‌ترسند، تمرکز کرده است. تصویر اصلی گاردین که با دوربین دید در شب گرفته شده است، آخرین سرباز آمریکایی را نشان می‌دهد که از افغانستان خارج می‌شود. او کریس دوناهو، ژنرال بلندپایه ارتش آمریکاست که تنها و تفنگ به‌دست در به سمت هواپیما می‌رود.
واشینگتن ‌پست
«بایدن پایان جنگ را اعلام و از خروج دفاع کرد» عنوان گزارش اصلی واشینگتن‌پست است که گفته «بایدن روز سه‌شنبه (31 آگوست) از کاخ سفید سخنرانی‌ای تلخ برای پایان درگیری‌ای تلخ ایراد و تأکید کرد که پایان این جنگ فرا رسیده است. او از عملیات تخلیه نیروها از افغانستان دفاع کرد. «در خیابان‌های آرام کابل، روز شادی و بیم» عنوانی دیگر است که با تصویری از خیابان‌های کابل همراه است.

 نیویورک تایمز
«با رد انتقادها، بایدن خروج را موفقیت چشمگیر می‌داند» عنوان گزارشی است که گفته: «بایدن سه‌شنبه انتقادها از تصمیم برای پایان‌ جنگ افغانستان را رد کرد و از موفقیت تخلیه کابل گفت و پایان دوره‌ای که در آن آمریکا از قدرت نظامی برای بازسازی کشورها استفاده می‌کند.» تصویر درباره طوفان آیداست: «ویرانگری  طوفان در Grand Isle لوئیزیانا. نیواورلئانی‌ها سه‌شنبه بدون برق ماندند و 700هزار نفر در ایالت لوئیزیانا آب نداشتند.»