کیوسک مطبوعات جهان

گاردین
«نخست‌وزیر مواجه با طغیان بر سر طرح افزایش مالیات خدمات اجتماعی» عنوان گزارش اصلی گاردین است که گفته نخست‌وزیر با «شورش» در صفوف حزب محافظه‌کار روبه‌روست؛ زیرا او در حال نقض دو تعهد خود در مورد مالیات و بازنشستگی است. تصویر اصلی در صفحه نخست گاردین هم خواننده و بازیگر تازه درگذشته انگلیسی، سارا هاردینگ (2021-1981) را نشان می‌دهد و از او به عنوان ستاره درخشان یاد شده است.


نیویورک‌تایمز
نیویورک‌تایمز بر وضعیت کرونا در آمریکا متمرکز است. «با موج خروشان ویروس، آمریکایی‌ها می‌ترسند به عقب برگردند»،  



«1500  مرگ در بیشتر روزها» و «میلیون‌ها نفر از تزریق واکسن خودداری می‌کنند، موارد ابتلا در تابستان شش برابر می‌شود» عناوین گزارش اصلی است. تصویر با این توضیح آمده: «پزشکان ماه گذشته با افزایش موارد ابتلا، در حال انتقال بیماری در هیوستون هستند. حدود 100 هزار بیمار کووید در آمریکا بستری هستند.»

تایمز
«نخست‌وزیر رودرروی مخالفانِ افزایش مالیات خدمات اجتماعی» عنوان گزارش اصلی است که گفته «نخست‌وزیر شکست‌ناپذیر است و با وجود مخالفت‌ها، طرح افزایش مالیات را پیش می‌برد. شایعاتی مبنی بر تغییر قریب‌الوقوع کابینه به این معنی است که انتظار نمی‌رود هیچ وزیری با برنامه‌های نخست‌وزیر مخالفت کند.» تصویر اصلی سارا هاردینگ، خواننده و بازیگر انگلیسی را نشان می‌دهد که یکشنبه، 5 سپتامبر، در سی‌ونه سالگی بر اثر سرطان درگذشت.