گروه سنی مشمول واکسن کاهش می‌یابد

 وزیر بهداشت، واکسیناسیون را تنها راه‌ حل اداره شرایط کنونی دانست و با بیان اینکه برای رفع کمبود واکسن از تمامی کانال‌ها اقدام شده است، گفت: در آینده تمامی خدمات با کارت واکسن ارائه خواهد شد.
بنابر اعلام وبدا، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موتور محرکه دانشگاه را فرهنگ دانست و با بیان اینکه اکنون ما با شرایطی مواجه هستیم که در طول تاریخ کشور کم‌نظیر بوده است، گفت: مهمترین و شاید تنها راه‌ حل برای اداره شرایط کنونی، واکسیناسیون است. در شروع کار دولت با کمبود واکسن مواجه شدیم که برای رفع این معضل به صورت شبانه روزی از همه کانال‌ها اقدام کرده‌ایم.
وی با تأکید بر اینکه در چرخه واکسیناسیون باید از تمام ظرفیت مجموعه‌هایی همچون شهرداری، سپاه، بسیج، هلال احمر و آموزش و پرورش استفاده کنیم، ادامه داد: به رغم آنکه شرایط واکسیناسیون در شهرستان‌ها بالنسبه مطلوب است اما در تهران کماکان با مشکلاتی مواجه هستیم، این نکته را باید مد نظر داشته باشیم که اگر روند واکسیناسیون سرعت نیابد در آبان ماه با موج جدید بیماری و مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد.عین‌اللهی با بیان اینکه باید با کار جهادی و شبانه روزی و بهره‌گیری از همه امکانات برای گذر از شرایط موجود استفاده کنیم، عنوان کرد: در تأمین واکسن مشکلی نخواهیم داشت. درنظر داریم شیب گروه سنی مشمول واکسیناسیون را کاهش دهیم و به سمت واکسیناسیون هوشمند و هدفمند حرکت کنیم.