کیوسک مطبوعات جهان

فایننشال‌تایمز
«جانسون آماده تسهیل قوانین ویزا برای رانندگان کامیون»؛ «طرحی برای 10هزار کارگر خارجی» و «کمبود غذا و سوخت موجب اضطراب» عناوینی است که گفته: «نخست‌وزیر درصدد صدور روادید موقت برای رفع کمبود رانندگان کامیون است. انتظار می‌رود طرح موقتِ 10هزار کارگر خارجی برای رانندگان و کارگران فرآوری مواد غذایی اِعمال شود». «پرندگان در دست» با تصویر صدر اعظم آلمان، در حال غذا دادن به طوطی‌ها در پارک پرندگان آمده. طبق نظرسنجی‌ها رقابت برای جانشینی صدراعظم باسابقه سخت‌تر می‌شود.
دیلی‌میل
«وحشت در پمپ بنزین‌ها» تیتر گزارش اصلی روزنامه دیلی‌میل است که درباره خرید از سر ترس و وحشت در جایگاه‌های بنزین گزارش می‌دهد، با وجود درخواست دولت و تأمین‌‌کنندگان برای عادی رفتار کردن. این روزنامه گفته است درخواست گرانت شاپس، وزیر حمل‌و‌نقل بریتانیا، برای داشتن رفتار عادی نادیده گرفته شد. دیلی‌میل می‌گوید کمبود راننده بر همه بخش‌های اقتصاد از جمله سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها و شرکت‌های آب تأثیر می‌گذارد.



نیویورک‌تایمز
عنوانِ «شتاب برای اجرای برنامه‌ دوز تقویت‌کننده برای آمریکایی‌های واجد شرایط» گفته: «مقامات جمعه عجله داشتند کمپین‌ دوز تقویت‌کننده را -برای میلیون‌ها نفر از افراد آسیب‌پذیر که فایزر زده‌اند- شروع کنند تا سردرگمان بدانند واجد شرایط هستند یا نه.» «واکسیناسیون هنوز در بسیاری بخش‌ها کند است» گفته: «بیش از 64درصد آمریکایی‌های 12ساله و بالاتر کاملا واکسینه‌اند؛ اما در بسیاری از نقاط میزان واکسیناسیون کم است، در حالی‌که دولت آماده ارایه دوز سوم برای برخی است.»