کیوسک

نیویورک‌تایمز
نیویورک‌تایمز در صفحه نخست به قلع‌وقمع کرونای دلتا در آمریکا توجه کرده که تعداد کشته‌ها را از مرز 700هزار نفر عبور داد. این روزنامه نقشه مرگ‌ها بر اثر کرونا را از 16 ژوئن نشان می‌دهد، روزی که بر اساس پایگاه داده‌های نیویورک‌تایمز، ایالات متحده 600هزار مرگ را ثبت کرد. این تصویر با عناوین «مرگ‌ومیرهای اخیر کووید در کجا اتفاق افتاده» و «قربانیان کووید در روز جمعه از مرز 700 هزار نفر گذشت» همراه است.
دیلی‌تلگراف
«پاتل: پلیس باید آزار زنان را جدی بگیرد» عنوان گزارش دیلی‌تلگراف است. روزنامه مصاحبه‌ای با پریتی پاتل، وزیر کشور بریتانیا، دارد که می‌گوید پلیس باید آزار و اذیت علیه زنان را جدی‌تر بگیرد. روزنامه گفته پلیس متروپولیتن با این سوال روبه‌روست که آیا فرصتی را برای متوقف‌کردن وین کازینز، مأمور پلیس، قبل از قتل سارا اِورارد از دست داده است؟ (کازینز 3 مارس در لندن به‌بهانه نقض مقررات کرونا سارا را بازداشت و به او تجاوز کرد، سپس کشت. او به حبس ابد محکوم شده است.)



فایننشال تایمز
«مِرک می‌گوید این قرص خطر مرگ بر اثر کووید را نصف می‌کند» عنوان گزارش اصلی فایننشال‌تایمز است. گزارش از نتایج مراحل پایانی آزمایشی بالینی می‌گوید که نشان می‌دهد قرص «مولنوپیراویر» ساخت داروسازی «Merck» خطر بستری‌ یا مرگ بر اثر کووید را تا نصف کاهش می‌دهد. «طالبان با واقعیت روبه‌رو می‌شوند: از30 میلیون نفر باید مراقبت شود و هیچ پولی برای انجام آن نیست.» عنوان تصویر اصلی است که مردم و طالبان را در خیابانی در  افغانستان نشان می‌دهد.