در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مطرح شد دستور رئیس جمهوری برای تثبیت قیمت‌ها و کنترل بازار

رئیس جمهور با تاکید بر اولویت‌بندی در برنامه های اقتصادی کشور دستور داد جلسه فوق‌العاده ستاد اقتصادی دولت با موضوع تثبیت قیمت‌ها و کنترل بازار در حوزه کالاهای اساسی و ارزاق عمومی برگزار شود.
به گزارش ایسنا، جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه معاونت اقتصادی رئیس جمهوری و کارگروه های مربوطه گزارشی از آخرین وضعیت متغیرهای اقتصاد کلان و برنامه‌های پیشنهادی ۲۷گانه با رویکرد مساله شناسی و حل مسائل اقتصادی ارائه کردند.
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت همچنین مقرر شد برنامه‌های مذکور بر اساس اولویت‌بندی در جلسات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مورد بحث و تصمیم گیری قرار بگیرد.
بر اساس این گزارش وصولی درآمدهای ناشی از فروش نفت و میعانات در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ معادل ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹ بوده است.
از جمله برنامه های پیشنهادی ۲۷گانه، ساماندهی بازار خودرو بود که کلیات این پیشنهاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد جزئیات آن در جلسات بعدی مطرح و همچنین برخی از موارد حسب قانون به شورای اقتصاد ارجاع شود.
سایر اخبار این روزنامه
فرمانده کل قوا با اشاره به مسائل همسایگان در شمال غرب: راه‌حل حوادث شمال‌غرب جلوگیری از دخالت ارتش‌های بیگانه در این کشورها است محمد یوسفی آرامش ایران و سه بحران جدید بین‌المللی برنامه کشوری واکسیناسیون تا اواخر آبان به پایان می‌رسد ابهام هایی برای جشن پایان کرونا «ابتکار» به بررسی وضعیت بازار ارز و بورس پرداخت بهار در انتظار پاییزِ بورس؟ شعرهای کودکانه چه تاثیری در زیست اجتماعی آنها دارد؟ در جست‌وجوی «عمو زنجیرباف» دستاوردهایی که رزمایش فاتحان خیبر دارد خط و نشان قاطع ایران در مرز‌های ارمنستان و جمهوری آذربایجان حسن یزدانی انتقام باخت المپیک را گرفت شکست شاخ آمریکایی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مطرح شد دستور رئیس جمهوری برای تثبیت قیمت‌ها و کنترل بازار رئیس مجلس شورای اسلامی: مجلس یازدهم به دوران تاریک مجوزهای رانتی پایان داد حزب الله: واردات سوخت از ایران نقطه تحولی در مقابله با تحریم‌ها بود نخست وزیر پاکستان: آمریکا دیر یا زود دولت طالبان افغانستان را به رسمیت می‌شناسند حسن یزدانی انتقام باخت المپیک را گرفت شکست شاخ آمریکایی چهارکشتیگیرایراندر روزدوممسابقاتجهانیبدونشکستبهفینالراهپیداکردند