کیوسک مطبوعات جهان

نیویورک تایمز
تصویر اصلی راوی بحران مهاجران است: «بحران مهاجر در مرز شرقی اتحادیه اروپا؛ لهستان نیروهایش را در مرز خود با بلاروس جمع‌ کرد تا از عبور هزاران پناهجو از این کشور جلوگیری کند.» «تلاش ترامپ برای مخفی نگه‌داشتن اسناد شکست خورد» و «تحقیقات 6 ژانویه گسترش می‌یابد؛ احضاریه‌های بیشتر» عناوین گزارشی دیگر است: «قاضی فدرال سه‌شنبه‌شب پیشنهاد ترامپ را درباره حفظ اسناد محرمانه رد کرد؛ اسنادی درباره اقدامات و مکالمات ترامپ که باعث شد هوادارانش، در اعتراض به نتایج انتخابات، 6 ژانویه به کنگره حمله کنند.»
گاردین
«گرمایش جهانی در مسیر  2.4 درجه، با وجود تعهدات COP26» عنوانی است با هشدار درباره اینکه زمین با وجود تعهدات کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در اجلاس اقلیمی COP26 ، در مسیر گرمایش 2.4 درجه سانتیگراد است و این افزایش تا پایان این قرن یعنی آب‌وهوای نامعمول که باعث ویرانی در جهان می‌شود. «ناامید؛ در بلاتکلیفی بین لهستان و بلاروس» با تصویر اصلی آمده و سه خانواده را نشان می‌دهد که از دهوک عراق فرار کردند و بعد از عبور از بلاروس، در جنگل‌های لهستان سرگردانند.



واشینگتن‌پست
«بار نابرابر مصیبت» عنوان گزارشی همراه با تصویر اصلی است: «تلفات ناشی از کووید در میان بومیان آلاسکا نشان‌دهنده آسیب نامتناسبی است که رنگین‌پوستان متحمل شده‌اند. بار داغدیدگی ملت هرگز برابر نبوده است و کرونا هم با هدف‌گیری سیاهپوستان، لاتین‌ها، سرخپوستان و بومیان آلاسکا از این قاعده مستثنی نیست. در نیمه اول سال، میان 40 تا 64 ساله‌ها، کووید باعث مرگ این افراد شد: از هر 240 سرخپوست و بومی آلاسکا، یک‌نفر. از هر 390 لاتین‌تبار یک‌نفر. از هر 480 سیاهپوست یک‌نفر.