سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم



عدم روشنایی فضای سبز در منطقه 22 شهرک امید دژبان تهران/ یک شهروند: فضای سبز کوچکی در ضلع شمالی خیابان عطار نیشابوری در منطقه 22 شهرک امید دژبان تهران از روشنایی بی بهره است. دوستان شهرداری و اداره برق مسئولیت را به گردن همدیگر می اندازند. لطفاً مسئولین مربوطه رسیدگی فرمایند.
افزایش قیمت ماهی و تن ماهی/ آقای خام فروش:علت افزایش قیمت ماهی و تن ماهی چیست؟  لطفاً مسئولان محترم به این موضوع رسیدگی کنند.
عدم روشنایی کافی در جاده خشکرود (زرندیه)/ خانم تکراری:  روشنایی در جاده خشکرود ( زرندیه) بسیار کم است. لطفاً مسئولان محترم راهداری استان مرکزی به این موضوع رسیدگی فرمایند.
علت ناتمام ماندن خروج دامداران ساکن در جنگل‌های تالش/ آقای حسینی از تالش: طرح خروج دامداران ساکن در جنگل تالش ناتمام مانده که این امر باعث آسیب به جنگل می شود. لطفاً مسئولان محترم به این موضوع رسیدگی کنند.
گم شدن کارت واکسن/ بابک حسنیان از شاهین شهر: اگر کسانی کارت واکسن را گم کنند از چه طریقی می‌توانند المثنی بگیرند.
بلاتکلیفی اتوبوس‌های زرین آباد زنجان/ خانم میرکن از زنجان: پایانه اتوبوس‌های زرین آباد به زنجان بلاتکلیف است از مسئولان محترم درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.