جواب معاون بایدن به سوال یک خبرنگار درباره آماده شدنش برای ریاست جمهوری

معاون رئیس جمهوری آمریکا که در فرانسه به سر می‌برد، به سوال یک خبرنگار درباره آماده شدنش برای ریاست جمهوری جواب سربالا داد. به گزارش فارس، «کامالا هریس» معاون رئیس جمهوری آمریکا در سفر به فرانسه، به سوال خبرنگاری درباره رئیس جمهور شدنش، جواب سربالا داد.
به نوشته وبگاه شبکه «فاکس نیوز»، هنگامی که هریس از فروشگاهی در پاریس خارج می‌شود با این سوال یک خبرنگار مواجه شد که سفر او به فرانسه چگونه به آماده شدن او برای ریاست جمهوری کمک کرده است؟
معاون جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا با نگاهی حیرت‌زده به این خبرنگار گفت: «این را به شما می‌گویم که سفر خوب و سازنده‌ای بود. کارهای زیادی در دست پیگیری هستند».
هریس افزود: «ظرف روزهای گذشته گفت‌وگوهای فشرده‌ای صورت گرفت و هدف این سفر، تاکید بر قدمت روابط دو طرف و البته این امر بود که هم‌زمان با ورود جهان به عصری جدید، همکاری‌های ما ادامه پیدا می‌کنند».


او در ادامه گفت: «ما این کار را بر پایه خوش‌بینی انجام می‌دهیم اما در عین حال این اعتقاد قوی وجود دارد که همکاری بین ایالات متحده و فرانسه بسیار قوی خواهد ماند».
معاون بایدن تاکید کرد، اختلافات پیش آمده بر سر توافق آمریکا، انگلیس و استرالیا بر سر ساخت زیردریایی اتمی در این سفر مورد بحث قرار نگرفت.
کامالا هریس در حالی به سوال درباره رسیدنش به ریاست جمهوری جواب سربالا داد که نتایج یک نظرسنجی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد ستاره بخت بایدن حتی در میان طرفداران حزب‌ دموکرات در آمریکا رو به افول است.
نظرسنجی مشترک پایگاه‌های NPR، PBS و Marisحاکی است رای‌دهندگان طرفدار حزب دموکرات، معرفی نامزدی دیگر از سوی این حزب برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ به جای بایدن را ترجیح می‌دهند.
با این حال بر اساس نتایج نظرسنجی «یو اس ای تودی» و دانشگاه «سافولک»، میزان حمایت از بایدن در میان رای دهندگان مستقل که حاشیه امن پیروزی وی در برابر «دونالد ترامپ» در انتخابات ۲۰۲۰ بودند کاهش یافته است.
نتایج این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که میزان محبوبیت «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا حدود ۲۸ درصد است که حتی از بایدن نیز بدتر است. آمارهای این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۵۱ درصد آمریکایی‌ها از کار وی ناراضی هستند.
منفعل بودن کامالا هریس به ویژه در زمان بحران خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان و سکوت هریس در این زمینه انتقادات زیادی را برانگیخته بود.
سایر اخبار این روزنامه
بازار ارز در ماه‌های آتی متعادل خواهد شد؟ سایه وعده‌ها بر سر دلار ژوبین صفاری روان شکننده جامعه را جدی بگیریم همدلی برای فوتبال ملی ایران تداوم موفقیت چشمگیر زنان در آسیا برای رشد اقتصادی نیاز به سرمایه‌گذاری خارجی داریم بحران خروج سرمایه از کشور آیا برای معامله خودرو برگ سبز کافی است؟ کلاف ثبت سند خودرو همچنان سردرگم طلسمی که به سادگی یخ روابط را آب نمی‌کند گره توافق تهران - ریاض در یمن دو زلزله ۶ ریشتری بندرعباس را لرزاند زمین لرزه شدید در جنوب شرق ایران در حکم انتصاب اعضاء شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای دوره جدید از سوی رهبری مطرح شد تاکید بر مصون‌سازی برابر هجوم فرهنگی بوسیله نظم و محتوای انقلابی آیا «قهرمان» از روی «دو سر برد، دو سر باخت» ساخته شده است؟ فرهادی در محاصره حاشیه جواب معاون بایدن به سوال یک خبرنگار درباره آماده شدنش برای ریاست جمهوری تحصن کشاورزان ادامه دارد در اصفهان چه خبر است؟ تداوم افول محبوبیت بایدن در جدیدترین نظرسنجی‌ها در آمریکا