کیوسک مطبوعات جهان

دیلی‌تلگراف
دیلی‌تلگراف بر انفجار روز یکشنبه در بیمارستان زنان لیورپول متمرکز است که به دستگیری سه نفر به اتهام اقدام تروریستی منجر شد. در این انفجار یک مرد مسافر تاکسی کشته شد و راننده تاکسی در بیمارستان بستری است. (خودروی منفجرشده یک تاکسی بود که پیش از انفجار توقف کرده بود.) گزارش گفته: «پلیس چندین ساختمان را در سراسر شهر به‌دلیل ترس از طرحی گسترده‌تر تفتیش کرد. پلیس، آتش‌نشانان و کارشناسان خنثی‌سازی بمب در محل حادثه حاضر شدند.»

نیویورک‌تایمز
«آنچه تاکنون درباره کاهش اثربخشی واکسن می‌دانیم»  عنوان گزارش نیویورک‌تایمز است: «مطالعات نشان می‌دهد واکسن‌های کووید برای بیشتر افراد در برابر بیماری‌ شدید محافظت‌کننده است، اما محافظت در برابر عفونت کاهش یافته. تحقیقی در بریتانیا، تاثیر واکسن‌ها را در برابر کرونای دلتا در بلندمدت آزمایش کرد که نشان داد فایزر دو هفته پس از تزریق دوز دوم، حدود 90درصد در پیشگیری از بیماری علامت‌دار موثر است، اما این اثربخشی بعد از پنج ماه به 70درصد کاهش می‌یابد. »
واشینگتن‌پست
«تورم به بزرگ‌ترین آزمون بایدن تبدیل می‌شود» عنوان گزارش واشینگتن‌پست است. این گزارش گفته: «تورم به‌عنوان چالش اقتصادی تعیین‌کننده ریاست‌جمهوریِ بایدن نمایان می‌شود، بدون اینکه راه‌حل واضحی در دست باشد. آمریکا در حال بیرون آمدن از این همه‌گیری است و با بزرگ‌ترین جهش تورمی خود در دهه‌های اخیر مواجه است، زیرا افزایش حیرت‌آور و مداوم قیمت‌ها تهدیدی است که روند بهبود را تضعیف و نوع کاملا جدیدی از چالش‌های اقتصادی را برای ریاست‌جمهوریِ بایدن ایجاد می‌کند.»