دیدار خانواده شهید «محمد رستم» با پیکر مطهر فرزندشان پس از ۳۸ سال

  شهید «محمد رستم» سال ۱۳۶۲ در 30 سالگی در عملیات خیبر به شهادت رسیده بود. پیکر این شهید در عملیات تفحص جزیره مجنون کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است.
پیکر مطهر شهید رستم، فردا در شهرری از میدان حضرت عبدالعظیم(ع) به سوی امامزاده عبدالله(ع) بر روی دستان مردم شهیدپرور این شهر تشییع خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
صادرات رونق گرفت/ پادوهای آمریکا به دست و پا افتادند چرا بانیان وضع موجود نباید باشند(یادداشت روز) اخبار ویژه سونامی اُمیکرون در آمریکا، عربستان و سرزمین‌های اشغالی/تمامی فعالیت‌های نظامی صهیونیست‌ها تعطیل شد تعداد فوتی‌های روزانه کرونا در کشور به 34 نفر کاهش یافت دیدار خانواده شهید «محمد رستم» با پیکر مطهر فرزندشان پس از ۳۸ سال شبکه الجزیره: حمله شبیه‌سازی شده به دیمونا با دقت بسیار بالا انجام شد قبل از دستکاری اسناد توسط گروهک موسوم به «جمعیت امام علی (ع)»! از آنها عکس و فیلم گرفته بودیم ترحم به کسانی‌که با زور و تهدید اموال مردم را سرقت می‌کنند ظلم به مردم است شیفته آیت‌الله خامنه‌ای هستم، به زودی به ایران می‌روم روایت بانویی که با همت و پشتکار از کلاس‌های نهضت به کارشناسی ارشد رسید هاآرتص: روسیه، چین و ایران می‌دانند نظم آمریکایی به پایان رسیده است کمپین ‌سازی با چاشنی اعتراض‌ شگرد جدید تخریب و فضا ‌سازی علیه دولت صادرات رونق گرفت/ پادوهای آمریکا به دست و پا افتادند صادرات رونق گرفت/ پادوهای آمریکا به دست و پا افتادند