دلجویی توئیتری وزیر امور خارجه روسیه عقب نشینی اولیانوف پس از توهین به ظریف

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین پیام تبریکی به مناسبت زادروز ظریف منتشر کرد. او روز پنجشنبه پیامی منتشر کرده بود که در آن توهین به ظریف مشهود بود.
به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: مایلم تولد آقای ظریف را به او تبریک بگویم. با آرزوی بهترین‌ها! در چندین نشست با حضور او شرکت کرده‌ام و برای آن احترام قائلم. ما نمونه‌های متعدد همکاری موفقیت‌آمیز میان روسیه و ایران در زمینه برجام را فراموش نخواهیم کرد.
انتشار این پیام توسط اولیانوف در حالی است که روز پنجشنبه پس از آنکه یک کاربر ایرانی در توییتر خطاب به مذاکره‌کننده روسیه در مذاکرات برجامی نوشت: «محمد جواد ظریف درباره نقش منفی روسیه در مذاکرات حق داشت»، اولیانوف در صفحه توییتر خود نوشت: شما آزاد هستید که بر اساس نظرات شخص دیگری تحت تاثیر دندان درد، سردرد یا موارد دیگر، خود را گمراه کنید!»
البته نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی این توئیت را بعد از ساعاتی حذف کرد.
سایر اخبار این روزنامه
چرا برخی خوانندگان برای خواندن ترانه تیتراژ تولیدات تصویری هزینه پرداخت می‌کنند؟ بازار سیاه تیتراژ خوانی سید حامد مرندی ورزش، آینه تمام عیار مدیریت سرانجام مذاکرات وین چه خواهد شد؟ گام‌های محتاطانه تا دستیابی به توافق ایران تمام قد در مسیر جبران فاجعه هواپیمای اوکراینی قرار دارد دو سال بعد از یک فاجعه تلخ اوکراین تنها بخش کوچکی از بلندپروازی و برنامه است سودای پوتین برای ایجاد نظم جهانی جدید دلجویی توئیتری وزیر امور خارجه روسیه عقب نشینی اولیانوف پس از توهین به ظریف جمعه سیاه فوتبال ایران با حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا سخت گیری AFC یا بی عرضگی مدیران! افزایش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد بازار خودرو در جاده بلاتکلیفی رئیس‌ جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا: سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد استعفای آیت‌الله جنتی شایعه است گزارشی از اثر بازدارندگی موشک‌های ایرانی مانور موشکی ایران در عین الاسد امیر عبداللهیان: تسهیل تردد ایرانیان خارج از کشور اولویت دولت و وزارت خارجه است تاکید مجدد مقتدی صدر بر تشکیل دولت اکثریت ملی