ابراهیم رئیسی: حتی یک ساعت کوتاهی در مبارزه با گران‌فروشی جایز نیست

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت: دولت موظف است از حقوق مصرف کننده و تولید کننده دفاع کند و در این زمینه مسئولیت دارد اجازه ندهد عده‌ای با سوداگری قمیت‌ها را افزایش داده و مردم را تحت فشار قرار دهند، لذا حتی یک ساعت کوتاهی هم در این زمینه جایز نیست.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهوری که در جلسه هیات دولت سخن می‌گفت اضافه کرد همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در حوزه فعالیت خود آنچه انجام داده‌اند را به شیوه‌های مناسب برای افکار عمومی اعلام کنند.
رئیسی با تاکید بر اینکه دولت از انتقاد سازنده استقبال کرده و آن را برای اصلاح امور مناسب و مفید می‌داند، بیان کرد بر این باور هستیم که نقد می‌تواند دولت را از آسیب مصون سازد.
به گفته رئیس جمهور دشمنان و بدخواهان ملت ایران تلاش زیادی انجام می‌دهند تا اقدامات مثبت و چشم انداز‌های روشن را در اذهان عمومی منفی جلوه دهند که در مقابل اینگونه فعالیت‌های سوء وظیفه این است که مسئولین و مدیران اقداماتی که باعث تقویت امید و امیدآفرینی در جامعه می‌شود را افزایش داده و آن‌ها را به مردم اعلام کنند.


رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه تشریح فعالیت‌های دولت در حوزه‌های مختلف، اقدامی ارزشمند بوده و موجب امید آفرینی و نشاط در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: ترجمان ۲۲ بهمن امید آفرینی است و روزی است که در آن ملت‌ها فهمیدند که می‌توانند تاریخ ساز باشند.
رئیسی در ادامه توجه به مدیریت پسماند را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: امروز شهر‌های زیادی از مشکل پسماند رنج می‌برند و ضرورت دارد برنامه‌ریزی دقیق و مشخصی برای سامان بخشیدن به این موضوع انجام شود.
سایر اخبار این روزنامه
آیا این بار در جشنواره فیلم فجر تمامی پروتکل‌های بهداشتی از آغاز رعایت می‌شوند؟ بیم کرونا بر شانه سیمرغ غلامرضا کمالی پناه آفات قبیله‌گرایی و تعصبات قومی برای کشور آغاز پیک ششم کرونا بازگشت رنگ «قرمز» به نقشه کشور دومین جلسه دادگاه سرکرده حرکه النضال کشورهای اروپایی تفرجگاه تروریست‌ها آیا پوتین در مورد اوکراین بلوف می‌زند؟ روسیه و احتمال غافلگیری غرب آسیب‌های اجتماعی در کمین ۷۰ درصد زنان سرپرست خانوار فاقد درآمد است نگرانی‌ها برای افزایش شمار زنان سرپرست خانوار «ابتکار» دلایل افزایش قیمت خودرو در روزهای اخیر را بررسی کرد سایه انتظارات تورمی بر سر بازار خودرو اژه‌ای در جمع قضات و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح: ایادی نظام سلطه جرات انجام هیچ حماقتی علیه ایران را ندارند ابراهیم رئیسی: حتی یک ساعت کوتاهی در مبارزه با گران‌فروشی جایز نیست تعیین تکلیف درخصوص نرخ خوراک پتروشیمی‌ها خبر خوش وزیر اقتصاد برای بورس چه بود؟ در جلسه کمیته تخصصی کرونا مطرح شد زنگ خطر آغاز موج ششم کرونا در کشور به صدا درآمده است نه دموکرات‌ها و نه جمهوریخواهان هیچ‌کدام محبوب نیستند شرکت‌های ژاپنی آماده بازگشت به ایران ترس صهیونیست‌ها از همزمانی هشدارهای انصارالله با سفر هفته آتی هرتزوگ به امارات چشم‌اندازها به توافق روشن تر شد کاهش اختلافات در موضوع «تضمین»‌ها و «راستی‌آزمایی»