امارات فقط یک مهره است که به نیابت از آمریکا و اسرائیل وارد جنگ یمن شده است

  سرویس خارجی-

رسانه‌ها و مقاومت یمن بارها اعلام کرده‌اند که امارات و عربستان مهره کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی در یمن هستند و به نیابت از این رژیم‌ها می‌جنگند. برای این اظهارات هم دلایل زیادی منتشر شده است. حالا این مسئله بار دیگر از سوی رهبر انصارالله مورد تاکید قرار گرفته است. «سید عبدالملک الحوثی» شامگاه پنجشنبه به مناسبت اولین شب جمعه ماه رجب تأکید کرد که این روز، یک مناسبت بزرگ است که یکی از مهم‌ترین مراسم ملت یمن و وابستگی آن به دین مبین اسلام است. شبکه خبری المسیره به نقل از رهبر انصارالله گزارش داد: «دشمنان ما برای تسلط کامل بر ما، با ما می‌جنگند و به همین دلیل، با مشکلاتی روبه رو هستیم، ولی ما در موضع درخشانی قرار داریم: موضع مؤمنان صابر و مجاهد.»
وی با تأکید بر اینکه ملت یمن امروز به معنای واقعی کلمه پیروز شده است، افزود: «آمریکا، اسرائیل و انگلیس، امارات را مجبور کردند که مجددا دست به تنش بزند و آن را گرفتار کردند. امارات نیز با تنش مجدد، بازنده است... اماراتی‌ها با تنش غیر موجه خود، بازنده هستند.»


رهبر انصارالله با بیان اینکه مسئولان امارات، تحت اوامر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی قرار دارند، درباره تحولات شبوه نیز خاطر نشان کرد: «به خاطر شرایط جنگ، کمی عقب‌نشینی در شبوه صورت گرفت، ولی این به معنای شکست ملت ما نیست. به اذن خداوند، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.»
امارات، مهره تل‌آویو، لندن و واشنگتن است
الحوثی با اشاره به اینکه امارات از آغاز جنگ علیه یمن، مهره اصلی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بود، ولی در نهایت شکست خورد، تصریح کرد، اماراتی‌ها در پی کسب رضایت آمریکا هستند، با صهیونیست‌ها دوستی می‌کنند و به انگلیسی‌ها نزدیک می‌شوند، ولی مورد خشم خداوند واقع می‌شوند.
وی در ادامه به شکست حتمی مسلمانانی اشاره کرد که در صف آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی قرار دارند و تأکید کرد: «هر کس گمان کند که با جلب رضایت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، به پیروزی خواهد رسید، در گمراهی قرار دارد و سرنوشت حتمی آن نیز شکست است.»
موازنه قوا تغییر کرده
از سوی دیگر، محمد الغماری رئیس‌ستاد مشترک ارتش یمن نیز تأکید کرد که نیروهای این کشور برای مقابله با ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، «سلاح بازدارنده راهبردی» در اختیار دارد. پایگاه خبری «یمن نیوز» به نقل از الغماری گزارش داد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، طی سال‌های جنگ علیه این کشور، در زمینه ساخت تجهیزات پیشرفته نظامی، پیشرفت چشمگیری داشته‌اند که این مسئله شامل سلاح بازدارنده راهبردی است.
وی تأکید کرد، در جریان فعالیت‌های آموزشی، عملیاتی و رزمی نیروهای یمن در سال جاری میلادی، نشان داده شد که سلاح‌های یمنی، موازنه قوا را به سود این کشور تغییر داده است و موشک‌ها و پهپادهای یمنی نیز ضربات دقیق و دردناکی به عمق کشورهای ائتلاف متجاوز، وارد کرده‌اند. این فرمانده یمنی در پایان خطاب به کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی هشدار داد که این کشورها باید درک کنند که موازنه قوا، به سود نیروهای یمنی تغییر کرده است، در غیر این صورت، تحولات آینده برای این کشورها، بسیار بدتر خواهد بود.
محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن نیز ضمن قدردانی از تلاش‌ها و پیروزی‌های نیروهای این کشور در سال گذشته که در سطوح مختلف بوده است، تأکید کرد که آموزش و آماده‌‌سازی، ارکان اصلی پرورش نیروی مبارز و عامل افزایش توانمندی دفاعی است.
سایر اخبار این روزنامه
قدرت شناخت و عزم راسخ دو ویژگی الگوساز در جناب حمزه است استراتژی ایران اخراج آمریکا از منطقه است قدرت بازدارندگی‌مان را از دست داده‌ایم خدای انقلاب (یادداشت روز) اخبار ویژه امارات فقط یک مهره است که به نیابت از آمریکا و اسرائیل وارد جنگ یمن شده است قتل وحشیانه مأمور پلیس در شیراز، زنگ خطر برای امنیت جامعه گرانی‌های به‌جا مانده از گذشته و برنامه‌های دولت سیزدهم غرب‌زده‌ها برای فرار از مسئولیت تابلوها را جا‌به‌جا می‌کنند! درسی از امام‌ هادی علیه‌السلام مشکلات، ناشی از کسانی است که از انقلاب فاصله گرفتند همیشه باد غرب دیر به شبه‌روشنفکران ما می‌رسد مثلث اسلام، ولایت‌فقیه، مردم راز ماندگاری انقلاب پاسخ مناسب فدراسیون کشتی به کارشکنی میزبان تیم ملی قید سفر به آمریکا را زد! استراتژی ایران اخراج آمریکا از منطقه است قدرت بازدارندگی‌مان را از دست داده‌ایم استراتژی ایران اخراج آمریکا از منطقه است قدرت بازدارندگی‌مان را از دست داده‌ایم