غرب‌زده‌ها برای فرار از مسئولیت تابلوها را جا‌به‌جا می‌کنند!

  همدان- خبرنگار کیهان:
کسانی که نقشه راه را در اختیار نداشته باشند، به بیراهه می‌روند و گمراه می‌شوند. از این روی، اولین گام آن است که بدانیم کجا ایستاده‌ایم؟ و ماجرای پُر‌حادثه انقلاب از کدام نقطه آغاز شده و چگونه علی‌رغم کینه‌توزی‌ها و توطئه‌های پی‌درپی دشمنان، نه فقط ادامه یافته بلکه بر قله اقتدار ایستاده و حتی قطب‌بندی رایج جهان سیاست را نیز تغییر داده است؟
شریعتمداری که عصر پنج‌شنبه در سومین گردهمایی پیشکسوتان و یاران انقلاب اسلامی استان همدان شرکت کرده بود، با بیان مطلب فوق، گفت؛ داستان ما دقیقاً از نقطه‌ای آغاز شد که به همت امام راحل(ره) و حضور ده‌ها میلیونی مردم، اسلام ناب محمدی‌(ص) بر کرسی حاکمیت نشست. وی افزود؛ نه اینکه اسلام ناب قبل از آن وجود نداشت! ولی درون کتاب‌ها بود. نسخه شفابخش بود، ولی پیچیده نشده بود. کاری که حضرت امام کرد، کاری کارستان بود، اینکه غبار بدعت و تحریف و کج‌اندیشی و کج‌فهمی که طی قرون متمادی بر چهره اسلام ناب نشسته بود را پاک کرد و اسلام ناب محمدی‌(ص) را همانگونه که در صدر بود، عرضه فرمود، گویی بار دیگر بعثت است، اما نه آنکه آموزه جدیدی باشد بلکه از اسلام ناب غبار‌زدایی شده بود.
مدیر مسئول کیهان گفت؛ وقتی اسلام ناب بر کرسی حاکمیت می‌نشیند یعنی دوران غربت آن در عرصه تئوری تمام شده و از این پس قرار است عملیاتی شود. شریعتمداری در ادامه گفت؛ یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های اسلام، ظلم‌ستیز بودن آن است و افزود؛ اسلامی که به پرخوری مرفهان بی‌درد و غارتگری قدرت‌های زورگو در مقابل فقر محرومان و فشار بر مستضعفان تن بدهد اسلام نیست، نام آن به تعبیر حکیمانه حضرت امام، اسلام آمریکایی است. شریعتمداری گفت؛ وقتی این نسخه بر کرسی حاکمیت می‌نشیند اولین اتفاقی که رخ می‌دهد اینکه نظام سلطه و دنباله‌های آن در مقابلش قد علم کرده و به دشمنی صف می‌کشند. چرا که موجودیت نظامی که بر این پایه شکل گرفته است، موجودیت نظام سلطه را به چالش می‌کشد. بنابراین به آسانی می‌توان نتیجه گرفت که درگیری و تقابل ما با آمریکا و متحدانش درگیری ماهوی است و پایان آن فقط هنگامی است که یکی از این دو اتفاق رخ بدهد، یا، ما از این نسخه در حاکمیت دست بکشیم و یا حریف از خوی استکباری خود دست بردارد و چون هیچیک از این دو رخداد در افق پیش‌روی دیده نمی‌شود، درگیری و تقابل ادامه خواهد داشت و تنها میدان‌های درگیری تغییر خواهند کرد. شریعتمداری با مقایسه شرایط کشور در نخستین سال‌های پس از انقلاب و شرایطی که اکنون داریم گفت؛ شاخصه‌ها نشان می‌دهند که اگرچه هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم ولی از نقطه آغاز تا‌کنون گام‌های بلندی برداشته‌ایم و در حالی که جمهوری اسلامی ایران روی قوس صعود بوده است دشمنانمان به روایت خود آنها، روی قوس نزول قرار دارند. یک روز به همه کشورها توصیه می‌کردند که به ایران اسلحه نفروشند و امروز به آنها می‌گویند از ایران اسلحه نخرید. شهرهای ما را بمباران و موشک‌باران می‌کردند و ما تسلیحات لازم برای دفاع از خود را نداشتیم و امروز تمام منطقه و تمام خاک اروپا در تیررس موشک‌های نقطه‌زن ما هستند. یک روز برای براندازی نظام به تعدادی جاسوس در کانون‌های حساس دل‌بسته بودند ولی امروز برای مقابله با ما دست به ائتلاف چندگانه می‌زنند. ما امروز در بسیاری از شاخه‌های اصلی علم و تکنولوژی در جایگاه ده کشور تکنولوژیک جهان هستیم و در مواردی، رتبه ۳ و ۴ را داریم.


مدیر مسئول کیهان به چند شاخصه از دوران سیاه ستمشاهی نیز اشاره کرد و از جمله گفت؛ پنجاه هزار مستشار نظامی آمریکا در ایران حضور داشتند. نخست‌وزیر و هیئت وزرا و بسیاری از نمایندگان را سفارتخانه‌های آمریکا و انگلیس تعیین می‌کردند. در حالی که جمعیت ایران ۳۶ میلیون نفر بود، روزانه ۶ میلیون بشکه نفت می‌فروختیم و در همان حال مملکت ویرانه بود و فقر کولاک می‌کرد. بعد از انقلاب، با دشواری‌های ناشی از جنگ تحمیلی و اکنون با تحریم‌های تحمیلی، حد‌اکثر ۲ میلیون بشکه نفت می‌فروشیم و کشور با ۸۰ میلیون جمعیت و عمران و آبادانی مثال‌زدنی اداره می‌شود. جوانان را برای جنگ به ظفار که ربطی به ما نداشت اعزام می‌کردند، هواپیماهای ۱۳۰‌C نیروی هوائی برای ارسال تجهیزات نظامی به شورشیان آن روز یمن در اختیار اسرائيل بود و...
مدیر مسئول کیهان در ادامه سخنان خود گفت؛ آمریکا و متحدانش طی ۴۳ سال گذشته تمامی برگ‌های برنده و اهرم‌های خود را به میدان آورده و آزموده‌اند اما طرفی نبسته‌اند. و امروزه به یک جنگ نرم تمام عیار روی آورده و تغییر باورها و اخلال در محاسبات مردم و مسئولان را دنبال می‌کنند. وی افزود؛ کانال دشمن برای مردم شناخته شده است و اگرچه کماکان با بهره‌گیری از صدها رسانه به شبه‌افکنی و تحریف واقعیت‌ها ادامه می‌دهد ولی بیشترین بار این ماموریت را به جریانات غربگرای داخلی سپرده است. شریعتمداری گفت: اگر واقعیات آنگونه که هست تبیین نشود و شبهه‌افکنی‌ها بی‌پاسخ بماند بیم آن می‌رود که به قول حضرت آقا جای ظالم و مظلوم را در افکار عمومی تغییر بدهند.
شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود به چند نمونه از ترفندهای روانی دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها اشاره کرد و از جمله گفت؛ انگاره‌‌سازی یکی از این ترفندهاست. انگاره تصویری از واقعیت است که واقعی نیست و البته مثل هر کالای تقلبی باید به نوع واقعی آن شبیه باشد. وی به عنوان نمونه به ماجرای سفر آقای رئیسی به روسیه اشاره کرد و گفت؛ کسانی که ۲۴ سال فرمان اجرایی کشور را در دست داشتند و مخصوصاً طی ۸ سال گذشته همه امور کشور را به دُم آمریکا گره زده و از این طریق انبوهی از سرمایه‌های نظام را بر باد داده‌اند، وقتی می‌بینند این سفر می‌تواند محاصره آمریکا و متحدانش را بشکند برای مقابله با این اقدام هوشمندانه دولت، از نگاه حکیمانه امام راحل(ره) به عنوان پوشش استفاده کرده و این سفر را با شعار نه شرقی، نه غربی مغایر معرفی می‌کنند! و حال آنکه اولاً نه شرقی و نه غربی به معنای وابستگی به شرق و غرب است و نه تعامل با آنها، ثانیاً شرق و غرب جغرافیایی با شرق و غرب سیاسی متفاوت است. شرق مارکسیست دیگر وجود خارجی ندارد و نه روسیه مارکسیست است و نه چین مائوئیست است. ثالثاً ما در زمان حضرت امام(ره) با شوروی کمونیست رابطه داشتیم. شریعتمداری افزود؛ غربگراها در دوران امام هم برای وابسته کردن کشور به آمریکا، از این شعار استفاده می‌کردند تا آنجا که حضرت امام از آنها با عنوان «تفاله‌های آمریکا» یاد کرده و فرمودند تفاله‌های آمریکا شوروی را مطرح می‌کنند تا آمریکا منسی و فراموش بشود!
مدیر مسئول کیهان از جا‌به‌جایی تابلو‌ها به عنوان یکی دیگر از ترفندهای رایج عملیات روانی علیه نظام یاد کرد و گفت؛ کسانی که طی ۸ سال گذشته، تاسیسات هسته‌ای کشور را به مرز نابودی کشانده و پیشرفت هسته‌ای را متوقف کردند، قرار بود در مذاکرات هسته‌ای تحریم‌ها را لغو کنند ولی نه فقط هیچ تحریمی لغو نشد بلکه به علت نابلدی، نفوذ عوامل دشمن و گرایش به سازش، صدها تحریم دیگر نیز به آن اضافه کردند. گرانی افسار‌گسیخته کالا و خدمات مورد نیاز مردم را به ملت تحمیل کردند، چوب حراج به بیت‌المال زدند و صدها کارخانه و مراکز تولید را به تعطیلی کشاندند. سقوط ارزش پول ملی را به ارمغان آوردند، نزدیک به ۳۰ میلیارد دلار ارز و ۶۰ تن طلا را به حلقوم مفسدان و رانتخواران ریختند، قیمت مسکن را ۷ برابر کردند و صدها مشکل دیگر را بر سر مردم آوار کردند، این روزها تابلو عوض کرده و علیه آنچه خود کرده‌اند شعار می‌دهند. مثلاً می‌گویند و می‌نویسند که ۳ ماه از دولت جدید گذشته است چرا از گشایش اقتصادی خبری نیست؟! انگار نه انگار که ویرانه‌ای با خزانه نه فقط خالی، بلکه با بدهی‌های فراوان تحویل دولت داده‌اند.
در پایان این مراسم که به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم همدان در مصلای این شهر تشکیل شده بود از شهدا و مبارزان دوران ستمشاهی، شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم و خانواده‌های معظم شهدا تقدیر و تجلیل شد.
سایر اخبار این روزنامه
قدرت شناخت و عزم راسخ دو ویژگی الگوساز در جناب حمزه است استراتژی ایران اخراج آمریکا از منطقه است قدرت بازدارندگی‌مان را از دست داده‌ایم خدای انقلاب (یادداشت روز) اخبار ویژه امارات فقط یک مهره است که به نیابت از آمریکا و اسرائیل وارد جنگ یمن شده است قتل وحشیانه مأمور پلیس در شیراز، زنگ خطر برای امنیت جامعه گرانی‌های به‌جا مانده از گذشته و برنامه‌های دولت سیزدهم غرب‌زده‌ها برای فرار از مسئولیت تابلوها را جا‌به‌جا می‌کنند! درسی از امام‌ هادی علیه‌السلام مشکلات، ناشی از کسانی است که از انقلاب فاصله گرفتند همیشه باد غرب دیر به شبه‌روشنفکران ما می‌رسد مثلث اسلام، ولایت‌فقیه، مردم راز ماندگاری انقلاب پاسخ مناسب فدراسیون کشتی به کارشکنی میزبان تیم ملی قید سفر به آمریکا را زد! استراتژی ایران اخراج آمریکا از منطقه است قدرت بازدارندگی‌مان را از دست داده‌ایم استراتژی ایران اخراج آمریکا از منطقه است قدرت بازدارندگی‌مان را از دست داده‌ایم