ظریف پس از تماشای «هناس»: سربلندی‌مان را مدیون شهدا هستیم



وزیر خارجه پیشین کشورمان پس از تماشای فیلم سینمایی «هناس» به تمجید از آن پرداخت.
به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف پس از تماشای فیلم هناس گفت: فرصت بی نظیری بود برای من که با ابعاد بسیار درخشان یکی از شهدای هسته‌ای آشنا شوم. این فیلم بسیار بسیار زیبا ساخته شده و ابعاد انسانی این شهید بزرگوار و همسرشان کاملا به خوبی نمایش داده شده بود.
وزیر خارجه پیشین کشورمان تاکید کرد: یک بار دیگر به همه ما نشان داد سربلندی مان را مدیون شهدای هسته‌ای، شهدای جنگ و شهدای دیگری که برای سربلندی، آزادی و استقلال کشور جان خود را فدا کردند، هستیم.


ظریف در ادامه گفت: این فیلم بسیار زیبا در یک فضای ملی و فراجناحی ساخته شده بود. انصافا لذت بردم از این دید باز تهیه کنندگان و فضایی که فیلم ساخته شده بود و از بازی بسیار خوب بازیگران اصلی فیلم و سایر بازیگران.
سایر اخبار این روزنامه
فساد در صنعت لوازم خانگی در حال شکل‌گیری است لابی مافیای لوازم خانگی برای انحصاری کردن بازار سیف‌الرضا شهابی تبعیض در خدمت سربازی تمدید برخی معافیت تحریم‌ها مقدمه احیای برجام است؟ توافق خوب؛ پیچیده اما ممکن چرا متولی اعلام رنگ‌بندی شهرهای کرونایی تغییر کرد؟ دیروز ماسک، امروز وزارت بهداشت واشنگتن: دولت بعد آمریکا ملزم به اجرای برجام نیست «ابتکار» تاثیر تمدید معافیت‌ برخی تحریم‌ها از سوی آمریکا بر بازارهای داخلی را بررسی کرد حرکت اقتصاد روی امواج وین انجام فاز جدید آزادسازی حریم رودخانه کرج با دستور محسنی اژه‌ای حریم‌شکنان زیر تیغ لودرهای عدالت آیت الله رئیسی: اعمال محدودیت یا تعطیلی نباید مانند گذشته سراسری باشد رئیس مجلس شورای اسلامی باید حکمرانی جدیدی براساس خداباوری و مردم باوری بنا کنیم نگرانی آمریکایی‌ها از توان موشکی ایران هشدار چند عضو مجلس نمایندگان به بایدن ظریف پس از تماشای «هناس»: سربلندی‌مان را مدیون شهدا هستیم