افشای اختلالات روانی ولیعهد عربستان

منابع خبری گزارش دادند که ولیعهد عربستان از یک اختلال جدی روانی به نام درماتوفاژی (Dermatophagia) رنج می‌برد که خود را در پوست نشان می‌دهد. این بیماری تحت تاثیر سطح اضطراب و استرس شکل می‌گیرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از سعودی لیکس، مطالعات صورت گرفته در این زمینه نشان می‌دهد که برچسب‌های استفاده شده توسط محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان مربوط به اختلالات روانی مانند کنترل تکانه و اختلالات وسواس فکری-اجباری است.
پس آنکه محمد بن سلمان در مصاحبه‌های خود حرکات عجیبی در رفتار نشان داد، متخصصان با تواجه به شواهد و مطالعات صورت گرفته اعلام کردند که وی از یک اختلال روانی جدی رنج می‌برد به صورتی که در این اختلال، شخصیت رفتاری فرد تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
افرادی که مبتلا به درماتوفاژی هستند به‌طور معمول پوست اطراف ناخن را گاز می‌گیرند که با گذشت زمان منجر به خونریزی و تغییر رنگ می‌شود.


متخصصان می‌گویند که رفتارهای بن سلمان با علائم پارانویا و اختلالات خودشیفتگی تلاقی دارد به صورتی که معتقد است خشونت و سرکوب دو راه برای حفظ قدرت او هستند.
براساس اعلام متخصصان، از اقدامات و سیاست‌های بن سلمان می‌توان نتیجه گرفت که او فاقد اعتماد به عموم است و همیشه از تلاش آنها برای سرنگونی و طرد او به عنوان وارث احتمالی تاج و تخت در پادشاهی می‌ترسد.
سایر اخبار این روزنامه
پیش‌بینی کارشناسان از کف قیمتی دلار پس از حصول توافق وین ارز در فاز ریزش علیرضا صدقی لزوم «دگردیسی در باورها» به مثابه یک «راهبرد»! حفاظ‌هایی که دیگر استاندارد نیست درخواست پلیس برای حذف تدریجی گاردیل‌ها آیا «اسفند دیوانه » حقیقت دارد؟ سرمای شدید اسفندماه از پیش‌بینی تا گمانه‌زنی تاثیر جنگ احتمالی روسیه و اوکراین بر بازارها از نفت ۱۵۰ دلاری تا تورم دوبرابری ایران هشدار داد بازی‌ دوگانه غرب بر سر «متن» و «زمان» در وین « ابتکار» اما و اگر های طرح تهاتر نفت با ساخت مسکن را بررسی کرد نفت به جای مسکن در بیانیه‌ای با امضای بیش از ۲۵۰ نماینده ایران بدون اخذ تضامین لازم، متعهد به هیچ توافقی نشود امیرعبداللهیان: مذاکرات به نقطه تصمیم سیاسی غرب برای حصول توافق رسیده است حمله غافلگیرکننده و اهداف اصلی؛ پیش‌بینی سناریوی حمله روسیه به اوکراین افشای اختلالات روانی ولیعهد عربستان جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده کلاهبرداری شبکه‌ای فروش خودرو کلاهبرداری ۸۶۵ میلیارد ریالی از ۶۷۰ شاکی با وعده تحویل خودروی صفر کیلومتر در جلسه غیر علنی مجلس مطرح شد هشدار رئیس کل بانک مرکزی در مورد کاهش ارزش پول ملی