سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075  021
پیامک: 3000451213



جـوابیه

پاسخ به مطلب روزنامه ایران، مورخ 1400.11.6 صفحه یک با عنوان: افزایش واگن‌های متروی تهران / با سلام، احتراماً ضمن سپاس از مسافران گرامی، به اطلاع می‌رساند: در حال حاضر تعداد 384 حرکت قطار در خط یک، با هدوی ترکیبی 5 دقیقه انجام می‌شود. همچنین در‌ صورت ازدحام مسافری و بنا به تشخیص مرکز فرمان، از حرکت‌های فوق‌العاده جهت رفاه شهروندان گرامی استفاده می‌شود.
احسان حامدمقدم / سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل

نظــــــر مـــردم

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/  یک شهروند: مجلس که به فکر معیشت مردم است ،چرا لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را به اجرا  نمی‌گذارد؟
خراب بودن آسفالت بزرگراه امام علی (علیه‌السلام) حدفاصل خیابان مدنی/ خانم گندابی: آسفالت بزرگراه امام علی علیه‌السلام حد فاصل بعد از خیابان مدنی تا قبل از رسالت شرق خراب است و احتیاج به روکش مجدد دارد. لطفاً مسئولان مربوطه پیگیری کنند تا این موضوع حل شود.
نبود دستگیره مسافر در BRT/ خانم سلطانی: هیچ یک از BRTهای سطح شهر دستگیره ندارند و این امر باعث ایجاد مشکلات در این خصوص می‌شود. لطفاً نسبت به  رفع این قضیه اقدام کنید.
کم بودن تاکسی‌های خط میدان رسالت به فلکه اول صادقیه/ خانم خام‌فروش: تاکسی‌های خطی میدان رسالت به فلکه اول صادقیه بسیار کم هستند. از تاکسیرانی درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
تشکر و پیشنهاد از روزنامه ایران بابت سلام ایران/  یک شهروند: تشکر می‌کنیم از روزنامه ایران بابت قرار دادن پیام‌های مردمی و پیشنهاد می‌شود  این پیام‌ها را افزایش هم بدهید و هر روز چاپ کنید.
تعیین تکلیف سهام عدالت مرحومان/ آقای فردین پور: لطفاً تکلیف سهام عدالت مرحومان را مشخص کنید.
نصب آگهی‌های تبلیغاتی در دیوارهای شهر و کنتورهای خیابان/ خانم گوازی: نصب آگهی‌های تبلیغاتی در دیوارهای شهر در خیابان و کوچه جلوه شهر را زشت می‌کند. از مسئولان مربوطه درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
کم‌کاری برخی از دفترخانه‌ها نسبت به برگه سبز خودروها/ خانم کاسب: با اینکه این همه مسئولان محترم تأکید و تکرار می‌کنند که برگه سبز، سند خودرو محسوب می‌شود. اما برخی از دفترخانه‌ها کوتاهی کرده  و از تنظیم وکالت پلاک با برگه سبز خودداری می‌کنند، علت چیست؟  از مسئولان محترم تقاضامندیم به این موضوع رسیدگی کنند تا از تکرار تخلف در این باره جلوگیری شود.