رایزنی الکاظمی با معاون وزیر خارجه آمریکا در امور ایران و عراق

نخست‌وزیر عراق با معاون وزیر خارجه آمریکا در امور ایران و عراق دیدار و بر اهمیت حل مشکلات از طریق گفت‌وگو تاکید کرد. به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی عراق(واع)، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق با جنیفر گاویتو، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور ایران و عراق دیدار و رایزنی کرد.
در این دیدار درخصوص روابط دوجانبه عراق و آمریکا و راه‌های گسترش همکاری‌های مشترک بحث و تبادل نظر شد.
الکاظمی در این دیدار بر لزوم حل مشکلات از طریق گفت‌وگو و راه‌های مسالمت آمیز به منظور ایجاد امنیت و ثبات و شکوفایی در منطقه تاکید کرد.
بر اساس این گزارش، در این دیدار ماتیو تولر، سفیر آمریکا در بغداد حضور داشت.
به گزارش ایسنا، فواد حسین، وزیر خارجه عراق اخیرا در گفت‌وگو با روزنامه سعودی الشرق الاوسط در پاسخ به این سوال که آیا نگرانی‌هایی نسبت به انعقاد توافق میان ایران و آمریکا در وین نیست، گفت: خیر، اگر از طریق گفت‌وگو و مذاکرات به توافق برسند این امر بسیار خوب است.
سایر اخبار این روزنامه
سرنوشت آخرین فیلم داریوش مهرجویی به کجا می‌انجامد؟ حاشیه‌های «لامینور» پشت خط اکران جلال خوش‌چهره گره در کار توافق وین؟ روز دوازدهم حمله روسیه به اوکراین احتمال آتش‌بس کمرنگ شد علی شمخانی: چشم‌انداز توافق در وین همچنان مبهم است گروسی پس از نشست شورای حکام: مسائل زیادی در ارتباط با ایران وجود دارد که باید برطرف کنیم « ابتکار» اثر 8 دستور برای ساماندهی بازار خودرو را بررسی کرد بازار خودرو در جاده ضد و نقیض‌های دستوری دادستان‌ها جلوی ترک فعل‌ها را بگیرند کودکیِ گم شده در «زباله‌ها» ابراهیم رئیسی: هرچه زودتر جنگ خاتمه یابد به‌نفع ملت‌هاست سعید خطیب‌زاده: خروج روسیه از برجام گمانه‌زنی رسانه‌ای است تضمین خواستن از آمریکا در برجام؛ روس‌ها از چه نگران هستند؟ حسن روحانی: همه باید با انسجام و وحدت ملی پشت مذاکره‌کنندگان باشیم رایزنی الکاظمی با معاون وزیر خارجه آمریکا در امور ایران و عراق روسیه: رهبری اوکراین کاملا کنترل کشور خود را از دست داده است قالیباف در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران قوه مقننه: عده ای برای پست و مقام حاضرند هویت و شخصیت خود را از بین ببرند