طرح مشترک مصر و رژیم صهیونیستی برای تخلیه غزه!

به دنبال انتشار خبر نشست محرمانه «عربی-اسرائیلی-آمریکایی»، رئیس‌حزب الامت کویت گفت که مصر و رژیم صهیونیستی به دنبال تخلیه نوار غزه از طریق راه‌اندازی یک جنگ دیگر هستند.
به گزارش فارس، روزنامه رأی الیوم روز پنجشنبه، با اعلام این خبر نوشت: پس از حمله رژیم صهیونیستی به غزه، مصر قرار است به بهانه پناه دادن به آوارگان این باریکه در اراضی خود، به همان اندازه از صحرای «نقب» را ضمیمه خاک خود کند!
«حاکم المطیری»، رئیس‌حزب امت کویت و استاد دانشگاه این کشور در توییتر خود با اعلام این خبر نوشته: «نظام عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر هم‌اکنون در حال ساخت یک اردوگاه آوارگان با ظرفیت نیم میلیون نفر در غرب نوار غزه است تا در صورت حمله به نوار غزه فلسطینی‌های ساکن غزه در این اردوگاه اسکان داده شوند.» وی این راهم نوشته که در صورت حمله به نوار غزه، فلسطینی‌ها به این اردوگاه کوچانده خواهند شد. این استاد دانشگاه کویت همچنین نوشته «توافق بین تل‌آویو و قاهره» بر سر تبادل اراضی در چارچوب نقشه آمریکا صورت می‌گیرد.
به گفته رئیس‌حزب «امت» کویت، بحران واقعی بر سر قطر و محاصره آن نیست، بلکه بحران واقعی در این نقشه توافق اسرائیل و مصر است... آنچه که نیروهای اشغالگر طی این مدت به دست نیاورده‌ بودند، الآن به وسیله محمد دحلان، از رهبران جنبش فتح و زیر نظر امارات در حال تحقق است. در همین حال روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز طی گزارشی نوشته کارشناسان و مسئولین سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با ستایش از تحول به وجود آمده در رویکردهای ارتش مصر پس از سرنگونی مرسی ، گفته‌اند، ارتش مصر بیش از هر زمان دیگری خود را با رویکردهای ارتش صهیونیستی در رابطه با نوار غزه همسو کرده است!