لجبازی با مردم

آفتاب یزد- گروه شبکه: جام جهانی به عنوان مهم‌ترین رویداد ورزشی که حتی غیر فوتبالی‌ها را هم به تماشا ترغیب می‌کند، بهترین فرصت برای صدا و سیما بود که بتواند مخاطبان از دست رفته‌اش را به دست آورد و این مهم هم از طریق ساخت برنامه‌های ویژه فوتبالی و استفاده از مجری‌ها و گزارشگر‌های توانمند میسر می‌شد. اما این سازمان با انتخاب افرادی که بعد از عادل فردوسی‌پور نتوانستد عهده دار یک برنامه ساده ورزشی باشند و حتی آن کاربلدی عادل فردوسی‌پور را هم نداشتند، می‌توان گفت این شانس را از خودش گرفت. محمدرضا احمدی، محمدحسین میثاقی و رضا جاودانی از مجریانی هستند که قرار است اجرای ویژه برنامه «جام ۲۰۲۲» را برعهده داشته باشند. اما در میان این مجریان نام محمد حسین میثاقی بیش‌از همه با واکنش کاربران روبرو شده است چرا که به زعم آن‌ها میثاقی توانایی اجرای چنین برنامه مهمی را ندارد.
یکی از کاربران نوشته است: «دوستان کسی‌برنامه و شبکه خوب راجع به جام جهانی میشناسه معرفی کنه؟ اینارو نمیشه تحمل کرد».
دیگری نوشت: «میثاقی خوب نیست - باز احمدی خوب است - جای فردوسی‌پور خالی».
یکی دیگر از کاربران نوشته است: «حقیقتا این یک هنر بزرگه که بهترین روزهای مردم با انتخاب چنین مجریانی خراب بشه».


یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «بعد از چهار سال انتظار حالا برای ندیدن فوتبال با این انتخاب‌ها باید از خونه و تلویزیون فراری باشیم».
کاربر دیگری گفته است: «خودشونم میدونن برنامه‌ای که میثاقی مجری باشه بیننده نداره».
کاربران دیگر نوشته اند: «تو را خدا ببین سه‌ساله فوتبال ایران با رفتن فردوسی‌پور همه‌جور ماجرا دیده. بزارید فردوسی‌پور بیاد جام جهانی واقعا مزه بده بهمون»، «مگه صدا سیما مجری دیگری هم داره؟ همیشه همین سه‌نفر رو آنتن هستند»، «تصور ‎جام‌جهانی۲۰۲۲ قطر با مجری‌گری محمد حسین میثاقی برام غیرقابل تحمله»، «از وقتی عادل رفت و میثاقی مجری شد من دیگه فوتبال ندیدم، از همون اولی که جام جهانی رفته بود روسیه گزارش تهیه می‌کرد بهش حس خوبی نداشتم»، «‎میثاقی درحد خبرنگار اعزامی به بازی‌های جام جهانی و... خوبه یا اجرای برنامه آیتمی مثل فوتبال صدوبیست اما برنامه‌ای که بخواد جای نود رو بگیره و چالشی باشه نه، دراصل فوتبال برتر رو زمان بیشتری بهش دادن اما جای نود پر نشد. وزنه تهیه کننده و مجری به این راحتی
جبران نمیشه».