راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی دیروز در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: در راهپیمایی روز قدس، رعایت مقررات بهداشتی همچون استفاده از ماسک و حفظ فاصله مورد تاکید است.
وحیدی درخصوص مراسم نماز عید فطر هم اظهارداشت: اماکن و فضای آزاد برای برگزاری نماز عید فطر در اولویت قرار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: براساس گزارش وزارت بهداشت، مدیریت بیماری کرونا در کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کاهش تعداد موارد بستری و فوتی‌های ناشی از آن، نشان از روند رو به جلوی مهار این بیماری در کشور دارد.
وزیر کشور در عین حال بر اقدامات کنترلی و مراقبت‌های بهداشتی به ویژه درباره سویه‌های جدید ویروس کرونا تاکید کرد و یادآور شد: اگرچه در این زمینه نگرانی وجود ندارد، اما رصد و پایش سویه‌های جدید به طور جدی در دستور کار دستگاه‌های مرتبط قرار دارد.


نظارت دقیق بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فرودگاه‌های کشور، از دیگر محورهای مطرح شده در نشست دیروز قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا بود که اظهارات مقامات مربوطه گویای کنترل تزریق حداقل دو دُز واکسن و داشتن آزمایش منفی کرونا برای مسافران ورودی و خروجی در فرودگاه‌های بین‌المللی کشور است.
همچنین در این نشست موضوع حضوری‌شدن مدارس مورد بررسی قرار گرفت که طبق گزارش وزارت آموزش و پرورش، روند ۹۲ درصدی حضور دانش‌آموزان در مدارس، مطلوب ارزیابی و تاکید شد سلامت دانش‌آموزان در وضعیت مناسبی قرار دارد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تعطیلات عید فطر و محدودیت‌های جاده‌ای هم گفت: هیچ محدودیتی پیش‌بینی نشده است اما تاکید جدی بر استفاده از ماسک و تزریق
دُز سوم است.
سایر اخبار این روزنامه
ناامیدی نقطه آغاز همه شکست‌هاست خرمشهر با دست‌های خالی اما دل‌های پرامید جوانان آزاد شد ناامیدی نقطه آغاز همه شکست‌هاست خرمشهر با دست‌های خالی اما دل‌های پرامید جوانان آزاد شد بایدن یک جو عقل دارد؟ (یادداشت روز) بایدن یک جو عقل دارد؟ (یادداشت روز) اخبار ویژه اخبار ویژه انگلیس: آماده حمله اتمی به روسیه هستیم / روسیه: جنگ جهانی سوم آغاز می‌شود انگلیس: آماده حمله اتمی به روسیه هستیم / روسیه: جنگ جهانی سوم آغاز می‌شود راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود رهبران مقاومت در جشن« منبر قدس» حجت را بر صهیونیست‌ها تمام کردند ۱۷۰ سال حبس برای متهمان پرونده بانک سرمایه ۱۷۰ سال حبس برای متهمان پرونده بانک سرمایه آنتن صداوسیما سرمایه ملی است نه ارث پدری(اخبار ادبی و هنری) دولت قبل بنزین را به قیمت هر لیتر ۵۰۰ تومان صادر کرد! قاتل 2 طلبه اهل سنت گنبدی دستگیر شد انصارالله خطاب به عربستان و امارات: اشکتان را در می‌آوریم دوست دارم در جنگ با آمریکا شهیـد شوم تهدید تیم ملی فوتبال توسط جریان‌های دلالی مدیران به جای مدیریت دنبال لابی با افراد ذی‌نفوذ هستند! ناامیدی نقطه آغاز همه شکست‌هاست خرمشهر با دست‌های خالی اما دل‌های پرامید جوانان آزاد شد ۱۷۰ سال حبس برای متهمان پرونده بانک سرمایه ناامیدی نقطه آغاز همه شکست‌هاست خرمشهر با دست‌های خالی اما دل‌های پرامید جوانان آزاد شد ۱۷۰ سال حبس برای متهمان پرونده بانک سرمایه