«پدرخوانده» جای «مافیا» را می گیرد

سعید ابوطالب در یک لایو اینستاگرامی از ساخت رئالیتی شوی جدید خود با نام «پدرخوانده» باز هم با محوریت بازی مافیا خبر داد و اعلام کرد باگهای «شبهای مافیا» در کار جدیدش رفع شده است.
سعید ابوطالب تهیه‌کننده و کارگردان «شبهای مافیا» که در حال ساخت رئالیتی شوی جدیدی است، در این خصوص گفت: مجموعه جدیدی می سازیم که یک رئالیتی شو با موضوع بازی مافیا است. «پدرخوانده» سناریوی پیچیده‌ای دارد و فقط یک ماه بازیگران مشغول یادگیری و تمرین آن بوده‌اند.
وی درباره حساسیت مخاطبان که با دقت هر قسمت از «شبهای مافیا» را تماشا کرده اند، افزود: از اولین فصل برنامه در دو سال پیش تا به حال ما رفته رفته اشکالاتمان را برطرف کردیم. خود من شخصا همه پیام ها و نظرات مخاطبان را می خوانم.
ابوطالب که در لایو اینستاگرامی با مخاطبان صحبت می کرد، تاکید کرد: این رئالیتی شو رکورد همه برنامه‌های مشابه را شکسته و تا جایی که من می دانم در این چهار فصل بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دقیقه فقط از طریق پلتفرم فیلیمو دیده شدیم. طبیعتا تعدادی از مردم هم از طریق دانلود غیرقانونی مجموعه را دیده اند، البته من قصد اعتراض ندارم و هزینه اشتراک باید به صرفه و برای مخاطبان معقول باشد. به هر حال از طرق مختلفی مجموعه «شبهای مافیا» بارها دیده شده است.
او توضیح داد: من تقریبا از تمام بازیگران برتر مجموعه «شبهای مافیا» دعوت کرده ام و همه به جز یکی دو نفری که معذوریت های حقوقی دارند، مثلا مجبورند با یک پلتفرم کار کنند به «پدرخوانده» آمده اند.