کاروان‌ها همه آهنگ زیارت دارند / هرکه دارد هوس کرب و بلا بسم‌الله

  این روزها و پس از دو سال دوری زائران اربعین حسینی از مسیر پیاده‌روی و رسیدن به وصال یار، میلیون‌ها نفر با شوقی وصف‌ناپذیر از اقصی نقاط کشور در تدارک سفر و افتادن در طریق حسین(ع) هستند.
البته چند روزی هست که مرزهای غربی و جنوبی کشورمان به سمت عراق هر روز شاهد تردد هزاران عاشق دلداده هستند که با وجود فاصله باقی‌مانده تا روز اربعین تصمیم گرفته‌اند زودتر خود را در جریان رود عظیم عشق و معرفت به سمت دریای بیکران حسین(ع) بیندازند. در آن سوی مرزها هم موکب داران عراقی که در دو سال گذشته دلتنگ پذیرایی از میلیون‌ها زائر ایرانی بودند، امسال مشتاقانه برای میزبانی از زوار و برادران و خواهران ایرانی خود آماده شده‌اند و چند روزی هست که سفره‌های گرم پذیرایی از مهمانان عزیزشان پهن شده و سماور و چای داغ‌شان خستگی از تن زائران به‌ در می‌کند.
با رفع محدودیت‌های کرونایی و شروع حرکت کاروان‌های زیارتی از ایران و کشورهای مختلف، امسال را می‌توان باشکوه‌ترین تجمع اربعینی دانست. اجتماعی که با شعار «حب الحسین یجمعنا» و «ایران و العراق لا یمکن الفراق» به برکت خون شهدای مقاومت و خون درهم‌آمیخته و وحدت‌آفرین شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، سال به سال ناراحتی و عصبانیت دشمنان دو ملت بزرگ ایران و عراق را بیشتر می‌کند.
دیگر راهپیمایی اربعین نه تنها یک عمل مستحبی دینی و مذهبی بلکه جلوه‌ای از مواجهه همراه با بصیرت و قدرت‌نمایی با دشمنان جهان اسلام است.
سایر اخبار این روزنامه
وحشت از زمستان بدون گاز در غرب مردم علیه ناتو و اتحادیه اروپا به خیابان‌ها ریختند چند معیار مهم در ارزیابی دولت روحانی و رئیسی (یادداشت روز) اخبار ویژه شیخ عیسی قاسم درباره یهودی‌‌سازی بحرین به آل خلیفه هشدار داد واگذاری ۵۰۰ هزار مسکن به دهک‌های کم‌درآمد تا سال ۱۴۰۲ ۱۰ فرمان رئیس‌جمهور برای تحول در نظام بانکی ایران به دومین کشور تولیدکننده واکسن نوترکیب آنفلوآنزا در جهان تبدیل شد کاروان‌ها همه آهنگ زیارت دارند / هرکه دارد هوس کرب و بلا بسم‌الله مذاکره، شتر مجنون است به کوی لیلی نمی‌رود آیت‌الله علی قدوسی مرد انقلاب، تعبد و نظم شهادت مأمور پلیس پایتخت حین دستگیری سارق منزل وحشت دلال‌ها از تغییرات قریب‌الوقوع در فوتبال! (نکته ورزشی) عاشقان اهل‌بیت(ع) از ۱۱۸ کشور و پنج قاره جهان وحشت از زمستان بدون گاز در غرب مردم علیه ناتو و اتحادیه اروپا به خیابان‌ها ریختند وحشت از زمستان بدون گاز در غرب مردم علیه ناتو و اتحادیه اروپا به خیابان‌ها ریختند