انگلیس چهلم گرفت!

انگلیس و تمام امپراتوری دروغ مستقر در لندن، گویا دغدغه‌شان در فوت‌نشدن شعائر مذهبی مسلمانان ایران بالا زده و برای تدارک مراسم چهلم فوت مهسا امینی با عنوان «چله‌انقلاب!» هر کاری توانستند کردند، با آنکه اهل تسنن اصولاً معتقد به برپایی مراسم چهلم برای درگذشتگان خود نیستند!
کاتولیک‌تر از پاپ شدن انگلیس خبیث در تاریخ سابقه دارد و انگلیسی‌ها در ساختن مذاهب جعلی از باب و بهایی گرفته تا وهابی و حتی این اواخر شیعه‌انگلیسی، پیشتازند و امتحان خود را پس‌داده‌اند. البته بر سر سجاده‌نشستن و گریه‌کردن در عزاداری و رنگ‌و‌بوی مذهبی گرفتن را ارزان خرج نمی‌کنند. اگر بخواهند گرگی شوند در لباس میش، حتماً آن را گران می‌فروشند. این‌بار نیز روی امتیازگرفتن در مذاکرات غرب با ایران حساب باز کرده‌اند و مذهبی‌بازی و چهلم گرفتن برای یک درگذشته مسلمان هم از همان جنس است، یعنی بخشی از بازی ادامه‌دار کردن آشوب در ایران، نقشه‌ای که همه خطوط آن قبلاً ترسیم شده و این‌روز‌ها فقط مشغول رنگ‌آمیزی آن خطوط و نقشه هستند.
برای انگلیس، یک ایران خوب، یک ایران آشوب‌زده است! این‌ها پدران همان نامردمانی هستند که وقتی به سرزمین جدید کوچ کردند، شعارشان در کشتن بومیان آن سرزمین معروف بود: «یک سرخپوست خوب، یک سرخپوست مرده است!» ایران خوب، ایران ویران است، ایران چند‌پاره و تجزیه‌شده (باز همان شعار معروف‌: تفرقه‌بینداز و حکومت کن!). ایران ایده‌آل در نظر دشمن خبیث، ایرانی است که یک پایش در بلوا و آشوب و پای دیگرش در به عزا نشستن برای آن آشوب باشد.
در همین برنامه آشوب‌سازی، عملیات روانی رسانه‌های مستقر در لندن بر اساس آنچه در گزارش‌های خبری و تصویری‌آن‌ها مشاهده می‌شود، حکایت از تلاش گسترده آنان در زنده نگه‌داشتن آشوب حتی در حد دیوارنویسی و فحاشی‌های رکیک گروه‌های کوچک در اینجا و آنجاست. از جمله این عملیات‌های روانی «فضاسازی برای تجمع ۴آبان (امروز) با عنوان «چله انقلاب» و «القای مخالفت خانواده‌های شهدای دفاع مقدس با حاکمیت، با انتشار فیلم‌های برخی افراد» است. همچنین در این شبکه‌ها با داغ نگه‌داشتن اختلاط سلف دانشگاه‌ها، به دنبال دستاوردسازی برای خود هستند و از انتشار فحاشی‌های مربوطه نیز باکی ندارند.
اگر گفته شد که مهره‌های آشوب‌گردان در شبکه‌های فارسی‌زبان هم‌اکنون در کتب دینی دنبال آنند تا مگر مراسمات مهجور مانده‌ای مثل هفتادم و صدم و نیم‌سال و ده‌ماهه و امثال ذالک را برای تداوم ماجرا پیدا کنند، نباید تعجب کرد؛ و البته تعجب دیگری هم هست که چرا خانواده امینی درباره مرسوم نبودن مراسم چهلم در میان خود هنوز موضعی نگرفته‌اند!
سایر اخبار این روزنامه
مأموریت رسانه‌های مستقل مقابل غرب مأموریت رسانه‌های مستقل مقابل غرب کاپیتولاسیون و داغی که بر دل امریکایی‌ها ماند! کاپیتولاسیون و داغی که بر دل امریکایی‌ها ماند! تأثیر هماهنگی میدان و دیپلماسی در پیشبرد اهداف نظام تأثیر هماهنگی میدان و دیپلماسی در پیشبرد اهداف نظام نخبه کارمند شما نمی‌شود تصمیم کلان به او بسپارید نخبه کارمند شما نمی‌شود تصمیم کلان به او بسپارید کرانه باختری در وضعیت جوش انتفاضه  کرانه باختری در وضعیت جوش انتفاضه  اروپا مانع راستی‌آزمایی پهپادها! اروپا مانع راستی‌آزمایی پهپادها! زن، آزادی، شکایت زن، آزادی، شکایت سونامی تاج به بانوان نرسید سونامی تاج به بانوان نرسید انگلیس چهلم گرفت! انگلیس چهلم گرفت! انگلیس چهلم گرفت! انگلیس چهلم گرفت! رئیس‌جمهور: تمام مدیران متخلف درکمبود دارویی اخیر را برکنار کنید رئیس‌جمهور: تمام مدیران متخلف درکمبود دارویی اخیر را برکنار کنید رئیس‌جمهور: تمام مدیران متخلف درکمبود دارویی اخیر را برکنار کنید رئیس‌جمهور: تمام مدیران متخلف درکمبود دارویی اخیر را برکنار کنید