سونامی تاج به بانوان نرسید

سونامی تاج هم نتوانست تکانی به جایگاه نایب‌رئیس سوم فدراسیون فوتبال بدهد، آن هم در شرایطی که بعد از انتخابات هشتم شهریورماه، اهم پست‌های فدراسیون دستخوش تغییرات شد، اما فوتبال و فوتسال بانوان هنوز چشم رئیس فدراسیون را نگرفته تا در ادامه تغییرات خود، دستی هم به سر و گوش این قسمت از فدراسیون بکشد. نقطه‌ای که مسئولیت مدیریت فوتبال بانوان در آن خلاصه شده است. جایگاهی که رئیس خوبان عالم آن را تقدیم شهره موسوی کرده بود. تنها مدیرعامل زن فوتبال ایران که هجمه زیادی علیه حضور او در فدراسیون به عنوان نایب‌رئیس سوم به وجود آمد، اما نه انتقاد‌ها و نه حرف و حدیث‌ها و نه حتی شایعاتی که در خصوص فساد او به گوش می‌رسید، عزیزی‌خادم را متقاعد نکرد به کنار گذاشتن شهره موسوی. با این وجود دست‌آخر پرونده کلاهبرداری رمزارز کینگ مانی کار دست نایب‌رئیس بخش زنان فدراسیون فوتبال داد و اوایل امسال (فروردین‌ماه) بود که به دلیل فعالیت‌های اقتصادی شائبه‌دار توسط وزارت اطلاعات دستگیر شد. اما حتی این اتفاق هم نتوانست سودی برای فوتبال بانوان در پی داشته باشد وقتی او حتی در جلسات هیئت مدیره نیز به صورت آنلاین و از پشت میله‌های زندان حضور داشت و بازگشت تاج هم نتوانست دست موسوی را از فوتبال کوتاه کند.
 در عین ناباوری، تاج هنوز هیچ‌گونه اقدامی در خصوص وضعیت نایب‌رئیس سوم فدراسیون انجام نداده و شهره موسوی هنوز جایگاه مهم و اساسی بانوان را در فدراسیون اشغال کرده، آن هم درحالی‌که مدت‌هاست وجود خارجی در فدراسیون ندارد و این پست هفت ماه است که بلاتکلیف مانده و طی دو ماه اخیر نیز با وجود تغییرات عمده در رأس فدراسیون و دیگر پست‌های آن، تصمیمی برایش اتخاذ نشده است.
موسوی که به دلیل اتهامات گسترده مالی هرگز حضورش در فدراسیون فوتبال از سوی جامعه فوتبال پذیرفته نشد، بدون کوچک‌ترین اهمیتی به مخالفت‌ها و انتقاد‌ها به کار خود ادامه داد و حتی بعد از دستگیری هم حاضر به ارائه استعفا نشد، اما عدم حضورش طی هفت ماه گذشته در فدراسیون دلیل خوبی است برای کنار گذاشتن او، چراکه براساس قوانین اگر یک عضو هیئت رئیسه در چهار جلسه رسمی حضور پیدا نکند، خود به خود حضورش در هیئت رئیسه زیر سؤال می‌رود و هیئت رئیسه می‌تواند سرپرست جدیدی برای این پست انتخاب کند و موسوی اگرچه تا قبل از بازگشت تاج به هر شکی که بود (به صورت آنلاین) در جلسات هیئت رئیسه حاضر می‌شد، اما بعد از حضور مجدد تاج دیگر هرگز این اتفاق رخ نداد و رئیس فدراسیون به سادگی هرچه تمام‌تر و با استفاده از این بند قانون می‌تواند نایب‌رئیس سوم فدراسیون را هم تغییر و با این اقدام سروسامانی به اوضاع فوتبال و فوتسال بانوان دهد، اما با وجود اهمیت این ماجرا هنوز اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
فوتبال و فوتسال بانوان این روز‌ها نه بی‌سرپرست که بدسرپرست ادامه می‌شود و این مسئله هنوز نتوانسته نظر آقایان را به خود جلب کند، آن هم در شرایطی که تیم ملی فوتسال ایران با کسب دو عنوان قهرمانی در آسیا، حرف‌های زیادی در قاره برای گفتن دارد و تیم ملی بانوان نیز با راهیابی به مسابقات نهایی قهرمانی آسیا ثابت کرد در صورت رسیدگی بیشتر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اما عدم توجه به این حوزه کنار رفتن فوتبال بانوان از رنکینگ فیفا را به دنبال داشت و حالا هم بلاتکلیفی در یکی از مهم‌ترین بخش‌های فدراسیون که به فوتبال و فوتسال بانوان اختصاص دارد.
سایر اخبار این روزنامه
مأموریت رسانه‌های مستقل مقابل غرب مأموریت رسانه‌های مستقل مقابل غرب کاپیتولاسیون و داغی که بر دل امریکایی‌ها ماند! کاپیتولاسیون و داغی که بر دل امریکایی‌ها ماند! تأثیر هماهنگی میدان و دیپلماسی در پیشبرد اهداف نظام تأثیر هماهنگی میدان و دیپلماسی در پیشبرد اهداف نظام نخبه کارمند شما نمی‌شود تصمیم کلان به او بسپارید نخبه کارمند شما نمی‌شود تصمیم کلان به او بسپارید کرانه باختری در وضعیت جوش انتفاضه  کرانه باختری در وضعیت جوش انتفاضه  اروپا مانع راستی‌آزمایی پهپادها! اروپا مانع راستی‌آزمایی پهپادها! زن، آزادی، شکایت زن، آزادی، شکایت سونامی تاج به بانوان نرسید سونامی تاج به بانوان نرسید انگلیس چهلم گرفت! انگلیس چهلم گرفت! انگلیس چهلم گرفت! انگلیس چهلم گرفت! رئیس‌جمهور: تمام مدیران متخلف درکمبود دارویی اخیر را برکنار کنید رئیس‌جمهور: تمام مدیران متخلف درکمبود دارویی اخیر را برکنار کنید رئیس‌جمهور: تمام مدیران متخلف درکمبود دارویی اخیر را برکنار کنید رئیس‌جمهور: تمام مدیران متخلف درکمبود دارویی اخیر را برکنار کنید