رئیس‌جمهور: تمام مدیران متخلف درکمبود دارویی اخیر را برکنار کنید

رئیس‌جمهور در جلسه هیئت دولت روز یک‌شنبه گذشته با اشاره به گزارش‌های دریافتی از کمبود برخی اقلام دارویی، مسئولان مربوطه را مکلف کرد با تأمین سریع اقلام دارویی مذکور و رفع نیاز مردم، دلیل قصور احتمالی را به طور دقیق پیگیری و تمام مدیران متخلف را برکنار کنند.
روز گذشته فایلی از جلسه یک‌شنبه دولت منتشر شد که ناظر بر دستور رئیس‌جمهور درباره برخورد بدون ملاحظه با مسئولان و مدیران متخلف حوزه سلامت مردم بود. رئیسی در واکنش به کمبود دارویی اخیر تصریح کرده است: کسی که مسئولیت سلامت جان مردم را دارد، باید پیش‌بینی کمبود‌های احتمالی را می‌کرد.
رئیس‌جمهور با طرح این پرسش که شرکت‌های دارویی که موظف به تولید بودند چرا تولید نکردند، گفت: اگر در زمان خودش تولید می‌کردند، کار به اینجا کشیده نمی‌شد. اولین بار است که من در دولت می‌شنوم که آن‌ها اعلام کردند ما مجوز نداشتیم! اگر مجوز نداشتند، چرا مجوز صادر نشده؟ و چه کسی باید مجوز صادر می‌کرد؟ و اگر نیاز به مجوز نداشتند و باید تولید می‌کردند، چرا تولید نکردند؟ گفته شده که این شرکت‌ها اکنون سه شیفته کار می‌کنند، بسیار خوب! چرا قبلاً و در زمانی که نیاز بود، این کار را نکردند؟ دقیقاً باید بررسی شود.
رئیس‌جمهور سپس تأکید کرد: اگر معلوم شود مدیران این دو شرکت در زمان خودش تولید نکرده اند، قطعاً باید فردا از کار برکنار شوند.
سایر اخبار این روزنامه
مأموریت رسانه‌های مستقل مقابل غرب مأموریت رسانه‌های مستقل مقابل غرب کاپیتولاسیون و داغی که بر دل امریکایی‌ها ماند! کاپیتولاسیون و داغی که بر دل امریکایی‌ها ماند! تأثیر هماهنگی میدان و دیپلماسی در پیشبرد اهداف نظام تأثیر هماهنگی میدان و دیپلماسی در پیشبرد اهداف نظام نخبه کارمند شما نمی‌شود تصمیم کلان به او بسپارید نخبه کارمند شما نمی‌شود تصمیم کلان به او بسپارید کرانه باختری در وضعیت جوش انتفاضه  کرانه باختری در وضعیت جوش انتفاضه  اروپا مانع راستی‌آزمایی پهپادها! اروپا مانع راستی‌آزمایی پهپادها! زن، آزادی، شکایت زن، آزادی، شکایت سونامی تاج به بانوان نرسید سونامی تاج به بانوان نرسید انگلیس چهلم گرفت! انگلیس چهلم گرفت! انگلیس چهلم گرفت! انگلیس چهلم گرفت! رئیس‌جمهور: تمام مدیران متخلف درکمبود دارویی اخیر را برکنار کنید رئیس‌جمهور: تمام مدیران متخلف درکمبود دارویی اخیر را برکنار کنید رئیس‌جمهور: تمام مدیران متخلف درکمبود دارویی اخیر را برکنار کنید رئیس‌جمهور: تمام مدیران متخلف درکمبود دارویی اخیر را برکنار کنید