خون شهدای شیراز افشاگر پیوند جنایتکاران

دشمنان مردم ایران پس از ناکامی در پیشبرد اهدافشان در اغتشاشات اخیر در حالی با توسل به گروهک تروریستی داعش یکی از خونین‌ترین اقدامات تروریستی تاریخ کشور را رقم زدند که همه مسیر‌های طی شده از سوی آنان برای ایجاد یک جریان اجتماعی در کشور برای حمایت از اغتشاشات اعم از فراخوان و به کارگیری تمامی رسانه‌های حقیقی و مجازی وابسته، اعمال فشار‌های بین المللی بر ایران، کشته نمایی‌ها وکشته‌سازی‌های متعدد، اعلام حمایت صریح سران اروپا وامریکا، وکارناوال مشترک گروهک‌های تروریستی در برلین و... آن‌ها را به اهدافشان نرسانده بود.
حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز با عاملیت یک عنصر وابسته به گروهک تروریستی داعش در شامگاه چهار‌شنبه چهارم آبان ماه که بر اساس تقویم اغتشاشگران همزمان با چهلم فوت خانم امینی بود، در شرایطی اتفاق افتاد که در حالی که هموطنانمان در حرم مطهر شاهچراغ در خون خود غوطه می‌خوردند مدعیان سوگواری خانم امینی بر سر مزار او به سوت وکف مشغول بودند و همزمان دیگر عوامل گروهک منافقین وتجزیه‌طلبان در آمل و تهران وکردستان و سیستان بلوچستان و... با انجام اقدامات تروریستی علیه تعدادی دیگر از همو طنان ابعاد دیگری از این پروژه مشترک را رقم می‌زدند.
این اقدام تروریستی در عین حال پیوند عملی تروریست‌های دست ساخته قدرت‌های استکباری علیه امنیت مردم ایران را اثبات کرد و همانگونه که بر اساس نقشه راه طراحی شده دشمنان نظام اسلامی که در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه بر آن تأکید شده است، در این اغتشاشات همه ظرفیت‌های ممکن برای شکست اراده مقاومت مردم ایران به میدان آمده است تا اهداف جبهه مشترک استکبار و عوامل تکفیری و سران کشور‌های مرتجع منطقه را محقق کنند. به همین دلیل بعد از اقدام گروهک تروریستی داعش وپذیرش مسئولیت این عملیات برای مردم ایران تردیدی باقی نماند که این روز‌ها با فتنه‌ای مواجهند که در آن همه گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب و مخالف با نظام اسلامی، اعم از داعش، منافقین، سلطنت طلب‌ها، همجنس‌بازان، دموکرات وکومله وجیش‌الظلم والاحوازیه با هم متحد و علیه مردم ایران به صحنه آمده اند.
اگرچه پیش از این نقش امریکایی‌ها در حمایت و هدایت اغتشاشات با اذعان صریح مقامات امریکایی اثبات شده بود، به گونه‌ای که جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا در بیانیه‌ای به حمایت از اغتشاشات پرداخت و مدعی شد که او «در کنار مردم ایران ایستاده است.» و «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه امریکا هم گفته بود که «توافق هسته‌ای ایران» در حال حاضر تمرکز امریکا نیست و اذعان کرد دولت این کشور در عوض بر حمایت از اغتشاشگران در ایران تمرکز کرده است، امابیانیه مشترک وزارت اطلاعات وسازمان اطلاعات سپاه که روز جمعه ششم آبان ماه منتشر شده پیشینیه این اعلام حمایت مقامات امریکایی از اغتشاشات را افشا کرد. در این بیانیه در مورد تلاش سرویس‌های جاسوسی طراح این پروژه آمده است که سرویس جاسوسی سیا (C. I. A) از همکاری نزدیک سرویس اطلاعات خارجی انگلیس خبیث، سرویس اطلاعات خارجی رژیم کودک کش صهیونیستی (موساد) و سرویس اطلاعات خارجی اَشرافیت بَدَوی آل‌سعود و چند کشور دیگر برخوردار بود. اطلاعات معتبری در اختیار است که برنامه ریزی و اجرای عملیاتی بخش عمده آشوب‌ها توسط سرویس موساد با همکاری شقی‌ترین گروهک‌های تروریستی صورت گرفته است. مستندات اشاره شده در این بیانیه در مورد حضور مقامات امریکایی در نشست‌های منافقین، تلاش امریکایی‌ها برای ادغام شاخه‌های گروهک دموکرات وائتلاف با کومله، ارتباط با سران گروهک جنایت پیشه جیش‌الظلم، گوشه‌ای از اقدامات امریکایی‌ها برای زمینه‌سازی برای اغتشاشات اخیر از چند ماه قبل را به تصویر کشیده است.


در این بیانیه همچنین به نقش سرویس‌های اطلاعاتی امریکا و رژیم صهیونیستی در شناسایی وسازماندهی اراذل و اوباش هم اشاره شده وتأکید شده است که این سازمان‌ها با ارتباط‌گیری با اراذل و اوباش متردد به خارج از کشور در مراکز قمار و فساد و فحشا تلاش‌های گسترده برای آموزش و سازماندهی وتوانمند کردن آنان برای عملیات خرابکارانه علیه مراکز و تأسیسات مهم، و مسلح کردن آن‌ها به سلاح گرم و انواع دیگر تجهیزات و راه اندازی آشوب و تولید خشونت علیه مردم عادی و همچنین نیرو‌های انتظامی و بسیج به عمل آورده‌اند که متأسفانه حضور پرحجم و اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش و نو پدید‌ها درآشوب‌های اخیر کاملاً مشهود و حکایت از سازماندهی قبلی داشت.
عملیات گروهک تروریستی داعش در کنار اقدامات دیگر گروهک‌های تروریستی در هدفگیری مردم ایران ونیرو‌های مدافع امنیت علاوه بر اینکه نقشی اساسی در آگاهی مردم نسبت به ابعاد پنهان این اغتشاشات داشته و دارد، در عین حال هشداری هم هست که غفلت در برابر این پدیده باعث خواهد شد که سرنوشتی همچون برخی از کشور‌های منطقه که دچار جنگ داخلی و فروپاشی درونی شده‌اند، برای ایران رقم بخورد.