نتانیاهو: توافق مرزی با لبنان تسلیم محض در برابر حزب‌الله بود

رئیس‌اپوزیسیون رژیم صهیونیستی توافق با لبنان بر سر ترسیم مرزهای دریایی را «مشکوک» و «تسلیم شدن محض در برابر حزب‌الله» دانسته است. «بنیامین نتانیاهو» در یک گفت‌وگوی رادیویی ضمن اعلام این موضع گفته «یائیر لاپید» (نخست‌وزیر) و «بنی گانتس» (وزیر جنگ) هیچ گاه به دنبال استخراج گاز از زیر دریا نبودند و به همین دلیل است که اکنون توافقی مشکوک را که «تسلیم محض در برابر حزب‌الله» است، امضا کرده‌اند. رئیس‌اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با اشاره تلویحی به اینکه در صورت تصدی سمت نخست‌وزیری، این توافق را لغو می‌کند، تصریح کرده: «با این توافق همان کاری را خواهم کرد که با توافق اوسلو کردم؛ چرا که توافق اوسلو هم یک توافق تسلیم از جانب دولت چپگرا بود.»
گفتنی است با این پیروزی که به قول حزب‌الله لبنان «بدون شلیک حتی یک گلوله به دست آمد» علاوه‌بر این که صهیونیست‌ها تحقیر و نفت و گاز میدان «کاریش» برای لبنانی‌ها ماند، معلوم شد، توان بالای نظامی و «میدان» چقدر خوب می‌تواند در خدمت دیپلماسی باشد! به قول سید محبوب مقاومت، معلوم شد با موشک می‌توان نان به دست آورد! دبیرکل حزب‌الله لبنان این را هم گفته بود که اگر صهیونیست‌ها اقدام به استخراج گاز از این میدان گازی کنند، نه تنها این میدان، بلکه تمام زیر ساخت‌های انرژی رژیم اسرائیل را منهدم می‌کند. او با همین تهدید، هم کشتی‌هایی را که برای استخراج آمده بودند را فراری داد، هم یکی از بزرگ‌ترین پیروزی‌های تاریخ این جنبش را به دست آورد. حزب‌الله لبنان در پاسخ به غربگرایان لبنانی که این مذاکرات را «به رسمیت شناختن صهیونیست‌ها» جار می‌زدند نیز تصریح کرد، هرگز صهیونیست‌ها را به رسمیت نشناخته‌اند و این مذاکرات با واسطه‌گری آمریکا بین دولت لبنان و صهیونیست‌ها انجام شده است.
سایر اخبار این روزنامه
جزئیات بسته حمایتی دولت از مشاغل اینترنتی از تخفیف‌های مالیاتی تا وام‌های بانکی یک پای جنگ؛ از یمن تا اوکراین (یادداشت روز) اخبار ویژه پنجمین انتخابات رژیم صهیونیستی در چهار سال گذشته / همه نظرسنجی‌ها ادامه بن‌بست را نشان می‌دهند چهارمین روز سبزپوشی بورس با رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص تمدید تهاتر گاز و برق بین ایران و ارمنستان تا پایان 1409 با امضای یادداشت تفاهم همکاری اقتصادی در بخش انرژی اعتراض خانواده شهدا و ایثارگران به حمایت دولت آلمان از عوامل داخلی و خارجی داعش نتانیاهو: توافق مرزی با لبنان تسلیم محض در برابر حزب‌الله بود اعتماد دوباره مجلس به فاطمی‌امین «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری شد آیت‌الله «عباسعلی اختری» درگذشت تیرباران عاشقان امام زمان(عج) توسط بهائیان جزئیات بسته حمایتی دولت از مشاغل اینترنتی از تخفیف‌های مالیاتی تا وام‌های بانکی جزئیات بسته حمایتی دولت از مشاغل اینترنتی از تخفیف‌های مالیاتی تا وام‌های بانکی