مسئولان به خواسته معترضان توجه و مشکلات را حل کنند

حضرت آيت‌اللّه العظمي نوري همداني در پيامي گفتند: بر مسئولان لازم است با تفکيک بين معترضان و اغتشاش‌گران به خواسته معترضان توجه و مشکلات آن‌ها را حل نمايند.
متن پيام اين مرجع تقليد شيعيان به شرح زير است:
«بسم اللّه الرحمن الرحيم
با کمال تأسف در اين روز‌هاي اخير شاهد حوادث ناگوار و به شهادت رسيدن عده‌اي از هموطنان ما توسط ايادي استکبار هستيم، بي‌شک اين حوادث تروريستي که در ايذه و اصفهان و بعضي ديگر از شهر‌ها اتفاق افتاده است چهره دشمنان ما را نمايان‌تر نموده، آمريکا و اسرائيل و آلمان و فرانسه و عربستان سعودي و بعضي از کشور‌هاي کوچک ديگر نيز اتحاد خود را عليه ملت ما روشن‌تر کرده و با استفاده از سرويس‌هاي جاسوسي خود و پول‌هاي گزاف امنيت مردم ما را نشانه رفته و نقشه‌هاي شومي براي کشور کشيده‌اند، هوشياري و بصيرت ملت عزيز و شجاع مثل هميشه اين توطئه را خنثي خواهد نمود و اين انقلاب که ثمره خون هزاران شهيد است را محافظت خواهند کرد و از آرمان‌هاي امام راحل رحمت الله عليه دفاع خواهند نمود و سخن امام را که حفظ اين انقلاب را واجب مي‌دانستند توجه خواهند کرد.


بر مسئولان لازم است با تفکيک بين معترضان و اغتشاش‌گران به خواسته معترضان توجه و مشکلات آن‌ها را حل نمايند و با کساني که اغتشاش مي‌کنند و زمينه را براي تروريست‌ها و کساني که امنيت مردم را به خطر مي‌اندازند برخورد قاطع نمايند. امروز حل مشکل معيشت مردم در اولويت کار مسئولين باشد و با وحدت و اتحاد، خدمت به اين مردم را سرعت بخشند و زمينه را براي نفوذ دشمن مسدود نمانيد. اينجانب ضمن محکوم کردن حوادث تروريستي اخير به خانواده اين شهداء تسليت مي‌گويم و توفيق همگان را از خداوند متعال خواهانم.
حسين نوري همداني