سردار تنگسیری: موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند

 
سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم تجلیل از نخبگان دانشگاه جامع امام حسین‌(ع) که با عنوان جشنواره شهید وزوایی و به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، گفت: ما در مقابل تحریم‌های ظالمانه مثل شیر ایستاده‌ایم. از فضا‌سازی‌های رسانه‌ها نباید بترسیم. وقتی انگلیسی‌ها در خلیج‌فارس بازداشت شدند مردم منطقه از این اقدام ایران ابراز خوشحالی کردند و آن را نشانه اقتدار ایران می‌دانستند.
وی اظهار کرد: در خلیج‌فارس جنگی رخ داد و ما هشت سال جنگ ناباورانه داشتیم و هیچ گاه باور نمی‌کردیم صدام جنگ را به خلیج‌فارس بکشاند، ولی هر گاه مستاصل می‌شد این کار را می‌کرد. ما قصدی برای بستن تنگه هرمز نداریم، اما همیشه گفتیم تنگه هرمز تا زمانی باز است که ما هم از آن استفاده کنیم، ولی اگر روزی تنگه را روی کشتی‌های ما ببندند اجازه نمی‌دهیم هیچ کشتی از آن عبور کند.
تنگسیری بیان کرد: جمهوری اسلامی در این ۴۴ سال در تحریم کامل بود. در زمان طاغوت اصلا قایق ‌سازی وجود نداشت؛ اما امروز سرعت شناور ما سه برابر شناور آمریکایی‌هاست و در آینده نیز این سرعت بیشتر می‌شود. هیچ کشوری هنوز روی شناور‌های شش متری و هشت متری نتوانسته موشک نصب کند، ولی ما این کار را کردیم و شلیک هم کردیم؛ این‌ها را می‌گویم که دلتان قرص باشد.


وی افزود: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هر کدام دو بار در مقابل سپاه اسلام زانو زده‌اند زمانی که آن هشت تکاور انگلیسی را آوردند خواستیم کلت فرمانده آنها را از روی کمرش برداریم و دیدیم دست او می‌لرزید، ولی شهید حججی را ببینید چطور در مقابل دشمن قرص ایستاد و امروز همه جوانان ما مانند شهید حججی هستند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: والله قسم آن چیز‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. ما امروز موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند.
وی اضافه کرد: ۲ بار آمریکایی‌ها و ۲ با انگلیسی‌ها در خلیج‌فارس مقابل اسلام به زانو در آمدند، دیگر خدا چطور به ما بگوید با شما هستم. ما در دریا از آمریکایی‌ها بیش از ۵۰ کشته گرفته‌ایم، اما نمی‌گویند، تا امروز ۹ تا سیلی در دریا به آنها زدیم.
ماجرای آفتابی شدن قایق‌های انگلیسی
بعد از سخنرانی رهبر انقلاب
وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه روی ۳۲ کشتی در نقاط مختلف دریا نیرو دارد، اظهار کرد: وقتی کشتی انگلیسی را گرفتیم یک کشتی در عربستان داشتیم که بلافاصله آن را آزاد کردند.
وی با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی درباره یک وجب در مورد خاک کشورمان حرف بی‌خود بزند در واکنش به بیانیه چین و کشور‌های عربی درباره جزایر سه‌گانه ایران گفت: جزایر سه گانه ایرانی است و ایرانی باقی خواهد ماند؛ شک نکنید. ما نه به کشوری تجاوز می‌کنیم نه دنبال خاک کسی هستیم، اما اجازه نمی‌دهیم کسی درباره یک وجب خاک کشورمان حرف بی‌خود بزند. ما هم بگوییم فلان خاک و فلان جزیره آزاد هست یا برای فلانی است، این درست است؟!
فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: اولین سیلی که خداوند به آمریکایی‌ها زد، این بود که چهار تا از آمریکایی با دو تا کویتی به اروند آمدند وقتی که نیروهای دریایی ما را دیدند، آمریکایی‌ها به کویتی‌ها می‌گویند اینها چه کسانی هستند که کویتی می‌گوید اینها پاسدار هستند که وقتی گفتند که پاسدار هستند خودش را خیس کرد. همین فرد دو متر قد داشت؛ در صورتی که نیروی ما نصف قد اون فرد آمریکایی را داشت. این اتفاق را در سال ۸۲ خاتمی اجازه نداد که رسانه‌ای شود. سال ۹۴ هم ادامه داشت اما اینها درست است که رسانه دارند و تبلیغ می‌کنند؛ اما در مقابل خدا نمی‌توانند دوام بیاورند.
سایر اخبار این روزنامه
رئیسی: مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده از سوی رئیس‌جمهور چین است مگر ما ملت امام حسین(ع) نیستیم؟! (یادداشت روز) اخبار ویژه اعلام وضعیت اضطراری در لس‌آنجلس با افزایش شدید کارتن‌خواب‌ها اعلام انزجار 1200 پزشک از نقش یک پزشک در شهادت شهید عجمیان اجتماع خانواده شهدا مقابل دفتر سازمان ملل در اعتراض به اقدام مغرضانه برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن رشد 45 هزار واحدی شاخص بورس در یک روز ارفاق به عده‌ای که برای شهروندان ناامنی ایجاد کردند ظلم به مردم است آشوبگران در هر کجای دنیا باشند مجازات خواهند شد عاملان ترور شهید مولوی عبدالواحد ریگی حین فرار از کشور دستگیر شدند سردار تنگسیری: موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند کار من غیر انسانی بود، شما اگر انسان هستید چرا حمایت کردید؟! پیکر مطهر 57 شهید تازه تفحص شده پنج‌شنبه وارد کشور می‌شود رئیسی: مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده از سوی رئیس‌جمهور چین است رشد 45 هزار واحدی شاخص بورس در یک روز رئیسی: مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده از سوی رئیس‌جمهور چین است رشد 45 هزار واحدی شاخص بورس در یک روز رئیسی: مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده از سوی رئیس‌جمهور چین است رشد 45 هزار واحدی شاخص بورس در یک روز