آیت الله جوادی آملی: باید جلوی دزدی‌ها و غارت‌ها گرفته شود

آرمان امروز: حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی گفتند: «باید جلوی دزدی ها و غارت ها گرفته شود و معضل اشتغال، مسکن و گرانی حل شود تا موفق باشیم!»
حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار آقای مهدی عبد خدایی دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام، گفت: برای همه شهدا خصوصا این عزیزان (شهید نواب صفوی و فدائیان اسلام) از ذات اقدس الهی طلب مغفرت کرده و حشر ایشان را با اهلبیت (علیهم السلام) مسئلت می نماییم و امیدواریم که اگر دیگران حتی خود ما، راهی ِ راه آنها نباشیم، حداقل راه آنها را نبندیم و راهشان را هموار کنیم تا روندگان این راه به آسانی راه را طی کنند!
او با تاکید بر جلوگیری از دزدی و غارت در کشور ادامه داد: ما همیشه باید بدانیم این نظام ما نظام الهی است و تا ظهور صاحب اصلی اش باید بماند اما برای حفظ آن باید بدانیم که وظیفه مان چیست و چه کار باید انجام دهیم؟! باید جلوی دزدی ها و غارت ها گرفته شود و معضل اشتغال، مسکن و گرانی حل شود تا موفق باشیم. ایشان در پایان برای همه شهداء خصوصا این عزیزان (فدائیان اسلام) و تمامی شهدای انقلاب اسلامی از ذات اقدس الهی، روح و ریحان و روضه و رضوان الهی طلب کرده و اظهار امیدواری نمودند تا به برکت این ارواح و نفوس طیب و طاهر این نظام به صاحب اصلی‌اش برسد!