انقلاب 44 ساله شد آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند

  سرویس سیاسی ـمی گفتند ظرف 6 ماه کار انقلاب تمام است اما دیدند روز به روز بالنده‌تر می‌شود و ماهیت و اهدافش در داخل و خارج از کشور گسترش می‌یابد. انقلاب 44 ساله شد و آمریکای سفاک و بی‌رحم نتوانست هیچ غلطی بکند. 44 سال شبکه دشمنان انقلاب علیه ملت انقلابی ایران شرارت کرد اما امروز ملّت ما و انقلاب ما یک درخت تنومند است و آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به فروپاشی. خباثت‌های آمریکا شکست خورده است و خود درمانده است.
ملت بزرگ ایران به برکت انقلاب اسلامی دیگر سرسپرده قدرت‌های بزرگ نیست و از استقلال خود حفاظت می‌کند، دشمن را می‌شناسد و دارد او را می‌سوزاند، آمریکای جنایتکار از ما خشمگین است و باید از این خشم بمیرد.
ملت انقلابی ایران علی‌رغم 44 سال دشمنی شبکه‌ صهیونیسم جهانی و آمریکا صف متحد خود را حفظ کرد و در 22 بهمن، روز قدس، تشییع پیکر مطهر «حاج قاسم»، اجتماعات مذهبی، حضور پرشکوه در انتخابات، نماز جمعه، اربعین، اعتکاف و... دوستان را شاد و دشمن را خوار و مبهوت کرد. زیر جنگ، فتنه، تهدید و ترور مقاومت کرد، زیر سلطه دشمن نرفت، مستقل و عزتمند شد، پیشرفت کرد و دشمن را به درماندگی کشاند.
رابرت مالی: آمریکا به‌ دنبال 


تغییر رژیم در ایران نیست
دیروز رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی گفت که علی‌رغم بدتر شدن مشکلات با جمهوری اسلامی ایران در دو سال گذشته، دولت آمریکا به دنبال تغییر رژیم در ایران نیست و همچنین دیپلماسی هنوز بهترین راه‌حل است.
مصی علی نژاد:
آمریکا و فرانسه به من می‌گویند انقلاب تمام شده
مصی علی‌نژاد هم می‌گوید؛ آمریکا و فرانسه به من می‌گویند انقلاب تمام شده، کسی در خیابان نیست، الان پس شما چرا فکر می‌کنید که ما نباید به میز مذاکره برگردیم، این ته دل مرا خالی می‌کند.
آمریکا، انگلیس، صهیونیست‌ها و دنباله‌هایشان حتی از جنگ ترکیبی با شرارت و خشونت تمام‌عیار رسانه‌ای و خیابانی، طرفی نبستند و با بی‌اعتنایی ملت، شکست سنگینی خوردند و امروز به اذعان مصی پولی‌نژاد به شکست خود اعتراف می‌کنند.
مقتدای انقلاب 6 آذر 98 در دیدار با بسیجیان بصیر و دلاور خاطرنشان کردند: «پیروزی ملّت ایران و پیروزی بسیج و پیروزی این جریان عظیم انقلابی در ایران، تضمین‌شده است. خدای متعال در قرآن می‌فرماید: اِن یَنصُرکُمُ اللهُ فَلا غالِبَ لَکُم؛ اگر خدا شما را یاری کند، هیچ کس بر شما غلبه نمی‌کند. خب، یاری کردن خدا چه جوری است؟ اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم‌‌؛ اگر شما یاری کردید دین خدا را، جهت‌گیری الهی را، منطق خدایی را، راه خدا را، خدا هم شما را نصرت خواهد کرد و یاری خواهد کرد؛ این همان چیزی است که امروز وجود دارد. این جریان عظیم انقلابی در کشور دارند اهداف الهی را دنبال می‌کنند، ایجاد جامعه‌ اسلامی را دارند دنبال می‌کنند، تحقّق شریعت الهی را در کشور دارند طلب می‌کنند و دنبال می‌کنند؛ پس کار خدا است، راه خدا است، نصرت خدا است؛ وقتی نصرت خدا شد، خدای متعال هم نصرت خواهد کرد، و وقتی خدای متعال نصرت کرد، فَلا غالِبَ لَکُم؛ هیچ کس بر شما غلبه نخواهد کرد.»
رئیس ‌ستاد مرکزی دهه فجر: برگزاری اردوهای
راهیان پیشرفت در دهه فجر
به اوج خواهد رسید
ملت بزرگ ایران، امسال در دهه فجر با 60 هزار برنامه در سراسر کشور جشن پیروزی انقلاب اسلامی را برپا می‌کند. به گزارش فارس، نشست خبری ستاد مرکزی بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد. سید نظام‌الدین موسوی، رئیس ‌ستاد مرکزی بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این نشست، در مورد برنامه‌های امسال دهه فجر گفت: از روز دوازدهم بهمن تا روز 22 بهمن کشور صحنه برگزاری مراسم‌های مختلفی خواهد بود که بسیاری از این برنامه‌ها در مراکز فرهنگی، مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، اماکن مذهبی، گلزارهای شهدا، کارخانجات، اماکن تولیدی و صنعتی کشور، ادارات و... برگزار خواهد شد.
در دهه فجر امسال
حدود 60 هزار برنامه
در سراسر کشور اجرا خواهد شد
وی افزود: در دهه فجر امسال حدود 60 هزار برنامه در سراسر کشور اجرا خواهد شد که بخشی از این برنامه‌ها سراسری و مشترک خواهد بود. در روز 12 بهمن نواختن زنگ انقلاب
در 110 هزار مدرسه کشور را خواهیم داشت. گروه‌های سرود نوجوانان و دانش‌آموزی تحت عنوان آوای فجر خواهیم داشت که مانند سال‌های گذشته برنامه اجرا خواهند کرد. حدود 50 هزار گروه سرود داریم که در مناطق مختلف کشور سرود اجرا می‌کنند. این سرودها در مدارس، مساجد و محلات اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: باتوجه به هدف‌گذاری که دشمنان نسبت به قشر دانش‌آموز داشتند و به دنبال ایجاد انقطاع بین دانش‌آموزان و مضامین انقلاب اسلامی بودند، گروه‌ها و تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی در سراسر کشور برای اجرای برنامه‌های ابتکاری و خلاقانه اعلام آمادگی کردند.
موسوی اضافه کرد: بخشی از برنامه‌های دانش‌آموزان در قالب نمایش‌های میدانی‌، برپایی نمایشگاه‌های دانش‌آموزی شامل نقاشی و خطاطی در 110 هزار مدرسه خواهد بود. بخش‌هایی از این خلاقیت‌ها در راهپیمایی روز 22 بهمن توسط دانش‌آموزان در شهرهای مختلف نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.
رئیس ‌ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌ها که اکنون نیز در حال برگزاری است، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت است که در دهه فجر به اوج خواهد رسید. دشمن به دنبال ناامید‌سازی نوجوانان و جوانان است. برنامه‌ریزی شده است تا این اردوها در مراکز صنعتی، کشاورزی، پزشکی و... برگزار شود و جوانان و نوجوانان با دستاوردهای بزرگ کشورمان آشنا شوند.
اقلیت‌های دینی
در معابد دینی‌ خودشان
مراسم‌های گرامیداشت انقلاب را برگزار خواهند کرد
وی توضیح داد: برنامه‌ریزی شده است تا در 80 هزار مسجد و 50 هزار پایگاه بسیج محلات برنامه‌هایی اجرا شود. در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز برنامه‌هایی برگزار
می‌شود.
دفاع یکی از بزرگان مسیحی کشور از قرآن کریم در مقابل اهانت
به کلام وحی در اروپا
موسوی با اشاره به اینکه اقلیت‌های دینی نیز در معابد دینی‌ خودشان مراسم‌هایی برگزار خواهند کرد، گفت: در ایامی که در اروپا عده‌ای اقدام به انجام حرکات توهین‌آمیز کردند، یکی از بزرگان مسیحی کشورمان به صورت خودجوش در یکی از مراسم‌ها با در دست داشتن قرآن از این کتاب آسمانی دفاع کرد. وقتی به قرآن توهین می‌شود، انگار به همه ادیان توهین شده است. با برنامه‌ریزی و پیشنهاداتی که پیروان ادیان مطرح کردند، برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد شد. آنها حضور فعالی در برنامه‌ها خواهند داشت.
برگزاری بیش از 50 هزار
محفل انس با قرآن کریم
4 هزار کرسی تلاوت قرآن
رئیس‌ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر گفت: امسال در روز
13 بهمن مراسم تجلیل از شهدا و ایثارگران شهدای ادیان الهی در آرامگاه زرتشتیان در قصر فیروزه تهران نیز برگزار خواهد شد. بیش از 50 هزار محفل انس با قرآن کریم در سراسر کشور برگزار می‌شود. 4 هزار کرسی تلاوت قرآن نیز خواهیم داشت.
در 70 هزار نقطه هیئت
برنامه بزرگداشت انقلاب
برگزار می‌شود
موسوی ادامه داد: هیئات دینی و مذهبی نیز اعلام آمادگی کردند. در 70 هزار نقطه هیئت برنامه خواهند داشت. چون این روزها مصادف با ماه رجب و سالروز میلاد حضرت علی‌(ع) است، برنامه‌های شاد و متنوعی خواهند داشت.
تعداد دانشجویان خانم؛
قبل از انقلاب 6 درصد
پس از انقلاب 60 درصد
رئیس‌ ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر درباره حضور زنان در عرصه‌های علمی گفت: قبل از پیروزی انقلاب از مجموع دانشجویان آن دوره، 6 درصد خانم بودند.
اما بعد از پیروزی انقلاب طبق آخرین آمار 60 درصد دانشجویان کشور خانم هستند. این نشان‌دهنده توجه جدی انقلاب به پیشرفت خانم‌هاست. هیچ منع و محدودیتی برای حضور و فعالیت خانم‌ها نیست.
وی افزود: زنان در عرصه‌های مختلف اعلام آمادگی کردند و در این رابطه جشنواره‌ای با عنوان ایران آینده با رویکرد بررسی نقش زنان برگزار خواهد شد.
برگزاری مهرواره محله همدل
در 80 هزار محله کشور
موسوی همچنین خبر داد: مهرواره محله همدل نیز با هدف معرفی ارزش‌های انسانی و اسلامی در 80 هزار محله کشور برگزار می‌شود. همدلی‌های مردم ایران بی‌نظیر است. در طول تاریخ مردم ایران به عنوان جامعه‌ای همراه، همدل، ایثارگر و... شناخته شده‌اند. بر همین اساس در این محلات برنامه‌های متعددی برای نیکوکاری برپا خواهد شد. تلاش بر این است در دهه فجر امسال، تمام محلات کشور به نمایشگاهی از همدلی و محبت مردم به یکدیگر تبدیل شود.
جمهوری اسلامی ایران
در فهرست صدرنشین‌های جهان
خاطرنشان می‌کنیم، امروز ایران قدرتمندترین کشور است با نقش تعیین‌کننده. در معادلات بین‌المللی نیز ایران اسلامی صاحب کنش و اثر مستحکم است. امروز به برکت هدایت‌ها و تدابیر داهیانه مقتدای انقلاب و مجاهدت «سردار شهید قاسم سلیمانی» و مدافعان حرم، زنجیره مقاومت اسلامی تشکیل شده است و شبکه معارضان انقلاب در رأس آنها آمریکا، در سوریه و عراق شکستی تاریخی خوردند. فتنه‌های 78 و 88 را به صحنه آوردند و علی رغم پشتیبانی همه‌جانبه آمریکا و اسرائیل، انگلیس، فرانسه و... با رهبری و تدبیر حکیمانه و شجاعت مثال زدنی حضرت آقا رو به رو شدند و ناکام ماندند. ایران اسلامی به بزرگ‌ترین قدرت نظامی منطقه و یکی از بزرگ‌ترین قدرت‌های نظامی دنیا تبدیل شد.
انقلاب 44 ساله و نظام انقلابی مبتنی بر آن حقیقت درخشان، امروز در فهرست صدرنشین‌هاست؛ توجه کنید: دومین کشور دارای توانایی ساخت دریچه قلب در جهان؛ دومین کشور در درمان تالاسمی با شیوه پیوند مغز استخوان؛ سومین تولیدکننده دکل‌های انتقال برق؛ رتبه دهم جهانی در فناوری لیزر؛ مقام دوم جهان در زمینه تولید نانو دارو؛ چهارمین کشور در تولید اتانول در دنیا؛ رتبه سوم جهان در صنعت سد ‌سازی؛ نهمین کشور دارای چرخه کامل فناوری فضایی؛ دومین کشور دارای فناوری تولید پهپاد رادارگریز؛ اولین کشور تولیدکننده صنعتی بیوایمپلنت؛ چهارمین قدرت موشکی جهان؛ جزو 10 کشور سازنده زیردریایی در جهان؛ تولیدکننده سریع‌ترین اژدر رادارگریز در جهان؛ دارای مولفه استراتژیک خودکفایی در بنزین؛ پنجمین کشور برتر سازنده ربات انسان‌نما؛ چهارمین کشور صاحب فناوری ساخت نیروگاه خورشیدی در جهان؛ اولین سازنده استارتر هواپیما در غرب آسیا؛ چهارمین قدرت دریایی جهان، جزو چند کشور تولیدکننده واکسن کرونا و...
ملت مؤمن و مبارز ایران «آمریکای غیرقابل اعتماد و عهدشکن» را به شکست واداشته و معتقد به پیمودن راه انقلاب اسلامی تحت رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است زیرا باور دارد که این مسیر، راه عزت و سعادت است.