دشمنان به خطا‌های ما امید بسته‌اند

هم‌اکنون در وضعیتی هستیم که دشمنان ما هیچ امیدی به ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایشان برای پیروزی در مقابل انقلاب اسلامی ندارند، اما به خطا‌های ما امید بسته‌اند تا از آن برای موفقیت خود استفاده کنند.
به گزارش تسنیم، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه تهران بزرگ در همایش مودت امنیت‌آفرینان ولایتمدار طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مجموعه‌ها در نیرو‌های مسلح که در طول سال دائم در حال مأموریت است، فرماندهی کلی انتظامی است. باید بابت مأموریت مقابله با این فتنه بزرگ جهانی دست تک‌تک عزیزان انتظامی و بسیجیان را بوسید. شما این فتنه بزرگی را که مرکزیت آن در تهران بود و گستردگی آن بیش از گذشته بود، مهار کردید و این دستاورد بسیار بزرگی است. تمام نیرو‌ها و حافظان امنیت با سعه‌صدر کامل و توأم با اقتدار این فتنه را کنترل کردند.
سردار حسن‌زاده عنوان کرد: اسنادی که از دشمن در اختیار داریم نشان می‌دهد آن‌ها روی خسته شدن نیرو‌های امنیتی حساب کرده بودند و فکر می‌کردند بعد از گذشت یک هفته دیگر به میدان نمی‌آیند، اما بعداً در گزارش‌های خود به ایستادگی و خستگی‌ناپذیری نیرو‌های امنیتی ما اذعان کردند. در اغتشاشات اخیر به‌رغم اینکه مجروحان زیادی دادیم، اما از سلاح گرم استفاده نکردیم. فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) بیان کرد: در وضعیتی هستیم که دشمنان ما هیچ امیدی به ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایشان برای پیروزی در مقابل انقلاب اسلامی ندارند، اما به خطا‌های ما امید بسته‌اند تا بتوانند از آن برای موفقیت خود استفاده کنند.
سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی پایتخت هم طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی و سپاه پاسداران تمام قد در مقابل فتنه‌ها ایستاده‌اند. سپاه پاسداران و نیروی انتظامی مانند دو انگشتی هستند که در کنار هم قرار دارند، هیچ جدایی‌ای میان آن‌ها وجود ندارد و هدف هر دو تأمین امنیت مردم عزیز و نظام اسلامی است. وی با بیان اینکه قرارگیری سپاه و نیروی انتظامی در کنار هم موجب کوری و ناامیدی دشمن می‌شود، گفت: دشمن با تمام تجربیات گذشته خود یک جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و نظام اسلامی به راه انداخت. حاصل مطالعات دشمن آن بود که در تمام ابعاد اقدامات خود علیه نظام را آغاز کند، گرچه فوت آن خانم برنامه‌ریزی شده نبود، اما مانند جرقه و پیشران برای توطئه دشمن عمل کرد. فرمانده انتظامی پایتخت با ذکر اینکه دشمن به صورت برنامه‌ریزی شده توطئه‌های خود را پیش برد، افزود: در فتنه اخیر، همان‌طور که انتظار می‌رفت، نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمن نقش بر آب شد، اما همچنان خرمشهر‌ها در پیش است. سردار محمدیان ادامه داد: جمع‌بندی دشمن آن بود که در این برهه از زمان روی یکسری مسائل تمرکز کند. یکی از آن مسائل، مسئله حجاب بود. ایجاد شکاف بین مسئولان نظام و مردم عزیز و ناکارآمد نشان دادن نظام از جمله برنامه‌های دشمن بود که با تلاش‌های زیادی که داشت، ولی موفق نشد.