رژيم صهيونيستي اكنون در موضع انفعال قرار دارد

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر ديروز (چهارشنبه) در ديدار آقاي «زياد النخاله»، دبير كل جنبش جهاد اسلامي فلسطين و هيات همراه، ضمن تبريك پيروزي جهاد اسلامي در نبرد اخير غزه، شرايط امروز رژيم صهيونيستي را در مقايسه با هفتاد سال قبل بسيار متفاوت دانستند و تاكيد كردند: دشمن صهيونيستي امروز در موضع انفعال و عكس‌العمل است و اين شرايط نشان مي‌دهد گروه‌هاي مقاومت و جهاد اسلامي فلسطين مسير را به درستي شناخته‌اند و با تدبير در اين مسير پيش مي‌روند. رهبر انقلاب اسلامي با تاكيد بر اينكه در اهداف و كارهاي بزرگ تا زماني كه خطر به جان خريده نشود، دستيابي به اهداف امكان‌پذير نخواهد بود، گفتند: امروز به لطف خداوند قدرت و اعتبار گروه‌هاي مقاومت فلسطيني و جهاد اسلامي روزافزون شده و شكست اخير رژيم صهيونيستي در جنگ ۵ روزه مويد همين موضوع است. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي خاطرنشان كردند: جهاد اسلامي فلسطين در نبرد اخير غزه امتحان خوبي داد و اكنون شرايط براي رژيم صهيونيستي نسبت به هفتاد سال قبل تغيير كرده و سران صهيونيستي حق دارند كه نگران نديدن هشتاد سالگي اين رژيم باشند.
ايشان با تاكيد براينكه جهاد اسلامي و ساير گروه‌هاي مقاومت فلسطيني كليد اصلي مبارزه با رژيم صهيونيستي را يافته‌اند، افزودند: اقتدار روزافزون گروه‌هاي مقاومت در كرانه باختري كليد اصلي به زانو درآوردن دشمن صهيونيستي است كه اين مسير بايد ادامه يابد.
رهبر انقلاب اسلامي با قدرداني از اقدام گروه‌هاي مبارز فلسطيني براي وحدت عمل در عرصه سياسي و ميداني، آن را بسيار مهم ارزيابي و بر استمرار حمايت‌هاي جمهوري اسلامي ايران از مردم و گروه‌هاي مبارز فلسطين تاكيد كردند. در اين ديدار آقاي «زياد النخاله»، دبير كل جنبش جهاد اسلامي فلسطين ضمن قدرداني از حمايت‌هاي دايمي جمهوري اسلامي از مردم فلسطين و مبارزات آنها، گزارشي از تحولات اخير فلسطين اشغالي به‌ويژه شكست رژيم صهيونيستي در جنگ ۵ روزه غزه و شرايط كرانه باختري و دست برتر گروه‌هاي مقاومت در اين منطقه بيان كرد و گفت: جهاد اسلامي از جنگ غزه سربلند خارج شد و اميدواريم به زودي شاهد پيروزي نهايي و آزادي قدس شريف باشيم.