فرانسه از طلا گرفتن ورزشکار محجبه می‌ترسد!

اسلام‌هراسی در دنیای غرب وارد مرحله پیچیده‌ای شده و فرانسه به عنوان یکی از پیشروترین کشور‌ها در اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی بعد از ممنوعیت حضور دانش‌آموزان با عبا سر کلاس‌های درس، این‌بار در ادامه مسیر اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی خود، به سراغ زنان ورزشکار مسلمان رفته و حضور ورزشکاران محجبه فرانسوی را در المپیک پاریس ممنوع اعلام کرده‌است!
آملی اودیا کاسارا، وزیر ورزش فرانسه خودش این تصمیم را اعلام کرده است. وی اعلام کرد که ورزشکاران تیم‌های فرانسوی شرکت‌کننده در بازی‌های المپیک پاریس نمی‌توانند از روسری استفاده کنند. وزیر فرانسه گفت که آن‌ها طرفدار یک «رژیم سکولار» سختگیرانه در ورزش هستند.
تعدادی از بازیکنان فوتبال فرانسه برای لغو این ممنوعیت از شورای دولتی درخواست داشتند، چراکه فرانسه از سال ۲۰۱۶ اجازه استفاده از روسری را به بازیکنان این رشته نداده‌است.
هراس غرب و کشور‌های اروپایی از حضور زنان محجبه در میادین رقابت‌های ورزشی را شاید بتوان با عنایت به حضور پر صلابت و درخشان زنان مسلمان کشورمان بهتر متوجه شد و تحلیل کرد. زنان کشورمان سال‌های سال است در میادین مختلف علمی، فرهنگی و رزشی با حجاب کامل حاضر می‌شوند و در تمامی این عرصه‌ها هم حضوری موفق و درخشان داشته‌اند. طی روز‌های اخیر هم درخشش زنان ورزشکار کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو توجه رسانه‌های جهان را به خود جلب کرده‌است.


مبینا نعمت‌زاده، نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم تکواندوى زنان، در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو با نتیجه ۲۵ بر ۸ مقابل حریفی از چین شکست خورد و به نشان برنز رسید.
رقابت فینال رویینگ چهار نفره زنان نیز صبح روز دوشنبه با حضور تیم چهار نفره ایران، چین، اندونزی، قزاقستان و ویتنام برگزار شد که در پایان، تیم زنان ایران شامل نازنین ملایی، مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل با ثبت زمان و رکورد ۶ دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۸۲ صدم ثانیه و با اختلافی کمتر از ۹ ثانیه نسبت به چین، به مقام دوم و مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو رسیدند.
فرانک پرتوآذر نیز در جریان رقابت دوچرخه‌سواری کوهستان پس از دو ورزشکار کشور میزبان در جایگاه سوم قرار گرفت و صاحب مدال برنز شد. خانم پرتوآذر موفق شد، ورزشکار قزاقستانی را که رنک ۱ مسابقات را در اختیار داشت، پشت سر بگذارد و نخستین مدال‌آور رشته دوچرخه‌سواری زنان ایرانی در بازی‌های آسیایی لقب گیرد. در روز نخست این بازی‌ها نیز مهسا جاور و زینب نوروزی در فینال A رویینگ دونفره سنگین‌وزن زنان با ثبت زمان ۷ دقیقه، ۱۷ ثانیه و ۸ صدم ثانیه به مدال نقره رسیدند.
مرجان سلحشوری، نماینده تکواندوی ایران هم در روز نخست مسابقات و در مرحله نیمه نهایی مقابل حریفی از ژاپن شکست خورد و همراه با نماینده تایوان به طور مشترک مدال برنز را به گردن آویخت. حضور درخشان دختران ایران زمین در میدان رقابت‌های ورزشی آسیایی به گونه‌ای است که حتی رسانه‌های غیر ایرانی را هم شگفت زده کرده‌است و نمی‌توانند از پوشش موفقیت‌های آن‌ها چشم‌پوشی کنند و همین کافی است که دختران این مرز و بوم با حجابشان در صحنه رقابت‌های ورزشی حاضر شوند و با کسب مدال‌های ارزشمند بازی‌های آسیایی در قاب رسانه‌های جهان جای گیرند تا کذب بودن وانموده‌های جریان رسانه‌ای مسلط علیه وضعیت زنان را در کشورمان به اثبات برساند.
زنان و دختران ورزشکار کشورمان با این حضور کوبنده و قدرتمند و عزتمند خود یک بار دیگر ثابت کردند حجاب محدودیت نیست و زنان ایرانی آنچنان از آزادی برخوردارند که می‌توانند در میادین رقابت با زنان سایر کشور‌ها خوش بدرخشند. از سوی دیگر همین حضور با حجاب در عرصه رقابت و نمایش زن محجبه ایرانی روی سکو‌های مدال آوری و در برابر چشم میلیون‌ها بیننده از سراسر دنیا می‌تواند پرچمی برای بیان حقانیت دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی در ارزشگذاری به زن و آزادی عمل به زنان در عرصه‌های گوناگون است. این درست همان چیزی است که نظام سکولار غرب از آن بیم دارد و به همین منظور می‌کوشد تا از نقش‌آفرینی زنان مسلمان جلوگیری کند تا انگاره‌های ذهنی وارونه‌ای که از اسلام و نگاه این دین به زن و حضور اجتماعی و نقش‌آفرینی‌اش به مردمشان در دنیای غرب القا کرده‌اند، تغییر نکند. آن‌ها به خوبی می‌دانند اگر زنان غربی متوجه شوند اسلام چقدر حامی‌شان است، بی‌تردید شاهد رشد فزاینده امواج اسلام‌گرایی خواهیم بود و این یعنی پایان سلطه و بهره‌کشی از زنان آن هم به نام آزادی!