به قلم خوانندگان

با سلام، من يك كارگر بوده‌ام كه در حق من 28 سال است اجحاف شده. از آنجا كه رييس قوه قضاييه معتقد به اجراي عدالت است از ايشان مي‌خواهم مرا به حضور پذيرفته و مشكل من را به عنوان قاضي‌القضات حل كند. فرهاد كاكاوند
پاسخ: قابل توجه روابط عمومي قوه قضاييه
5122...0938
استان5ميليون نفري خوزستان 2 پزشك فوق‌تخصص نارسايي قلب دارد. در سفر تابستان1400به همدان استان‌هاي غربي اين تخصص وجود ندارد و بيمار اجبارا بايد عازم تهران شود مثل حقير. وزير بهداشت و رييس كميسيون بهداشت پاسخگو باشند. عامل40 درصد مرگ‌ها اين بيماري است.


5568...0936
 
با سلام خدمت شما، خواستم مشكل كشاورزان سيب‌زميني كار را مطرح كنيد كه با سرمايه‌هاي بسيار سنگين و فروش با قيمت‌هاي بسيار پايين روبه‌رو هستند و متاسفانه باعث فلج شدن كشاورزان بي‌شغل با سرمايه‌هاي ناچيز شده است، دولت چند سالي است كه حرف از دادن الگوي كشت مي‌زند، اما عمل نمي‌كند.با تشكر از شما.
پاسخ: قابل توجه وزارتخانه‌ جهاد كشاورزي به نظر مي‌رسد كه حرف اين خواننده كشاورز ما درست باشد و بايد به خواست آنان رسيدگي كرد.
5547...0918
سلام ميشه پيگيري كنيد 15 كيلومتر اتوبان رشت -قزوين را پس از 10 سال چرا تكميل نمي‌كنند؟ روزهاي تعطيل گاهي تا يك ساعت در ترافيك رودبار اسير مي‌شويم.
پاسخ: قابل توجه وزارت راه و شهرسازي
7464...0912
الهي به حق خون شهدا، الهي به حق دعاي مومنين، خدا را قسمش مي‌دهيم به ناله‌هاي دل زينب كه نسل انسان‌هاي رذل و پست و خائن و وطن‌فروش را از روي زمين بردارد ...
5644...0919
نسل آدم‌هاي خودسر را در كشور بايد از ريشه زد اين‌جور افراد دشمن ايران و مردم هستند.
7150...0915
سلام دوشنبه‌ها مشترك روزنامه اعتماد هستم. چند وقت پيش چهار صفحه مياني تاريخش از قبل بود و امروز هم چهار صفحه وسط از روزنامه ديگري بود.
پاسخ: مديريت توزيع روزنامه در حال رسيدگي به موضوع است، اميدواريم اين مشكلات حل شود و اگر باز هم مشكلي ديديد به ما اعلام كنيد.
2645...0912
با سلام و عرض ادب خدمت همه دست‌اندركاران روزنامه مردمي اعتماد، چنانچه صلاح بدانيد، در صفحه ورزشي روزنامه محبت كنيد به اشتراك بگذاريد، با سپاس. هر ساله ورزشكاران زيادي در جهان پاي بر سكوي قهرماني مي‌گذارند، اما قهرماناني به تاريخ جاودان خواهند ماند كه پاي بر سكوي افتخار انسانيت مي‌گذارند...
نويسنده: امين درافشان
پاسخ: نظر شما براي ما محترم است. ولي محل چاپ اين‌گونه مطالب همين ستون است.
5757...0930
فكر كنم صفحه‌بند روزنامه يادش ميره تيك مطالبي كه تاييد شده را در صفحه اول برداره الكي شلوغ شده تيك گذاشته كنار سرتيترها.
پاسخ: صفحه‌آرا و گرافيست روزنامه يادشان نرفته، بلكه اين تيك‌ها بخشي از گرافيك روزنامه است.
1237...0911
با سلام فكر نكنم در جايي از دنيا بيمه يك سرطاني را روي تخت بيمارستان قطع كنند. خودم سرطاني و خانمم سرطاني، بيمه كارگران ساختماني پرداخت مي‌كردم ولي متاسفانه با وجود اينكه بيمه را تا پايان دي‌ماه 1400 پرداخت كرده بودم، متاسفانه آبان 1400 بيمه‌ام را قطع كردند و بعد از كش و قوس‌هاي فراوان و ارجاع پرونده به كميسيون پزشكي و راي بيشتر از 66 درصد كه بايد ازكارافتادگي كلي مي‌دادند باز هم با بي‌مهري تمام كه مجبور شدم دو سال سربازي رو بخرم آن هم با 11 سال تازه بازنشسته‌ام كنند كه اگر نبود كمك و پيگيري آقاي حشمتي خبرنگار محترم شهرستان شيروان همين هم ميسر نمي‌شد. به خدا قسم اين همه ظلم بر ما روا نبود.
پاسخ: اميدوارم بيماري شما و همسرتان با شفاي عاجل خداوند تمام شود و البته مشكلات‌تان هم پايان يابد.
3001...0915
آقاي روحاني گفته از پشت پرده‌ها خبر دارد. اين حرف يعني دوستان وامانده‌اش از جنايات 88 و... در آستانه انتخابات؛ آماده تكميل آن فتنه‌گري‌ها شوند. در ثاني؛ چرا در داستان بنزين؛ مثلا ديگران را وادار كرد او را بي‌خبر بگذارند؟ تازه آن‌ موقع كاره‌اي بود، اما الان بهتر است بي‌خبر باشد براي راحتي ما.
8895...0919