گشایش بزرگترین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات


نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تبلیغات، برند سازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته با حضور و مشارکت 160 شرکت داخلی و خارجی و همچنین مشارکت پررنگ شرکت های دانش بنیان و استارتآپی فردا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین المللی تهران؛ در این نمایشگاه که با شعار" تبلیغات، تحول و رونق کسب کار" برپا شده است، سامانه جامع تبلیغات کالاهای تولیدی و صادراتی نیز رونمایی شد که بر اساس این سامانه، از این پس صدور همه مجوزهای تبلیغاتی از طریق این سامانه،انجام خواهد شد.
برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و برگزاری چند کارگاه آموزش با موضوعات مختلف از جمله هوش مصنوعی در تبلیغات، نقش برند در ارتباطات، تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش،از جمله برنامه های جانبی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی و زنجیره صادرات است. دکتر سید علی اعتدالی؛ رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تبلیغات، برند سازی و زنجیره صادرات گفت :در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگی کشورهای چین، ژاپن و ترکیه حضور و مشارکت دارند.
وی اضافه کرد: در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت برپا شده است، برترین شرکت ها در حوزه های صنعت تبلیغات و بازاریابی و برند سازی گردهم آمدند و نوین ترین دستاوردهای خود را عرضه و به نمایش گذاشتند.



اعتدالی افزود: در این نمایشگاه انواع کالاها و خدمات عمومی و تخصصی، رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری ، نوشتاری و گفتاری)، فن آوری اطلاعات، تبلیغات محیطی، محاطی، دیجیتالی و رایانه ای، تبلیغات کالاهای صادراتی، برندهای تجاری و تبلیغاتی، روابط عمومی ها، سازمان ها و مراکز اطلاع رسانی، فعالیت های بازاریابی و تحقیق در بازار، تکنیک های بازاریابی و پیشبـرد فروش، ارتقاء فـروش، چـاپ و خدمات دیجیتالی، ماشین های چاپ الکترونیکی، تجهیزات و مواد اولیه، طراحی بسته بندی، طراحی و ایده پردازی، تکنولوژی نور پردازی، رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات، ماشین آلات لیزری، تجهیزات و خدمات صوتی، تصویری، سینمایی و عکاسی و ماشین های تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه؛ ارائه شده است.
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه خاطر نشان کرد: معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای حفظ بازارهای صادراتی، آشنایی با فنون نوین بازاریابی، ارتقاء سطح دانش بازاریابی و تبلیغات، حمایت از صنعت تبلیغات، شناخت تاکتیک های بازاریابی و ارتقاء فروش، آموزش تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین تحولات بین المللی تبلیغات و بازاریابی و توسعه صادرات،مهمترین اهدافی است که از برپایی این نمایشگاه در سالجاری و سال های آینده دنبال می کنیم.
اعتدالی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است چند هیات بازرگانی از كشور های عراق و افغانستان با حضور در این نمایشگاه، ضمن بازدید از غرفه ها و سالن ها، با شركت های ایرانی وارد مذاكره شوند. در ادامه باید به این نکته اشاره کرد که در دنیای امروز نقش تبلیغات و بازاریابی در عرصه اقتصادی غیر قابل انکار است و بنگاه های اقتصادی بر پایه همین برند سازی و بازاریابی می توانند در گود رقابت باقی بمانند. لذا این بنگاهها همواره تلاش دارند تا بهترین و نوین ترین برنامه های تبلیغاتی، برند سازی و بازاریابی را اجرا کنند تا بتوانند در بازار داخلی و خارجی توان رقابت داشته باشند.در این بین بی‌تردید گذار موفق و ورود به عرصه های جهانی، منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش نوین بازاریابی است، لذا برگزاری چنین نمایشگاهی می تواند از جایگاه ویژه ای، برخوردار باشد. گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تبلیغات، برندسازی بازاریابی،زنجیره صادرات و صنایع وابسته از امروز تا 16 آذرماه هر روز از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.