درماندگی مدعیان نیل تا فرات مقابل یک گروه چریکی

جوان آنلاین: یک روز می‌گفتند ما باید نیل تا فرات را بگیریم، می‌گفتند ما هسته‌ای ایران را می‌زنیم، امروز در مقابل یک گروه چریکی می‌گویند جنگ ما جنگ موجودیتی است، یعنی موجودیت‌شان به خطر افتاده است.
به گزارش فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در یادواره شهدا و گرامیداشت ۱۴۴ شهید شهرستان آشتیان و سردار شهید جعفر نجفی که با حضور علما، خانواده معظم شهدا، مسئولان شهری و آحاد مردم در مصلای این شهرستان برگزار شد، در بخشی از سخنانش به موضوع تشخیص جبهه حق از باطل اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم یکی از مشکلات اساسی کشور را نام ببریم، شاید همین قدرت تحلیل و دشمن‌شناسی و تشخیص جبهه حق از باطل است. برادران و خواهران عزیز عاقبت‌بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است. در حوادث ردپای امریکا قابل مشاهده است
سردار حاجی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش به سیاهه جنایات امریکا اشاره کرد و گفت: وقتی به دقت نگاه می‌کنیم در حوادث، تهدیدات و شیطنت‌ها، ردپای استکبار و امریکا قابل مشاهده است، امریکا به کمک دنباله‌رو‌های خود، یعنی فرانسه و انگلیس و برخی دیگر از کشور‌ها و رژیم‌صهیونیستی، مسئول قتل و کشتار ایرانیان و مردم کشور‌های منطقه هستند.
وی ضمن طرح چند سؤال به جنایات امریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: زمانی که ملت ایران قیام کرد و طاغوت را به زیر کشید، چه کسی از طاغوت حمایت کرد؟ چه کسی به منافقین کمک کرد تا ۱۷ هزار نفر از شهروندان ما را به شهادت برسانند؟ چه کسی از صدام حمایت تسلیحاتی، اطلاعاتی و سایر کمک‌ها را برای طولانی‌ترشدن جنگ انجام داد؟ چه کسی بعد از جنگ با اعمال انواع تحریم‌ها و فشارها، باعث بروز مشکلات اقتصادی و ایجاد ناامنی در کشور شد؟ چه کسی به بهانه حادثه ۱۱ سپتامبر چندصدهزار نفر از مردم مظلوم افغانستان را به قتل رساند؟


فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه به جنایات امریکا در طول دو جنگ خلیج‌فارس در عراق اشاره کرد و ادامه داد: چه کسی داعش را ایجاد کرد؟ چه کسی از رژیم‌صهیونیستی حمایت می‌کند؟ جنگ غزه بسیاری از مسائل را آشکار کرد و عمق جنایات امریکا و صهیونیست‌ها کاملاً شفاف و عریان به همه دنیا ثابت شد.
وی با اشاره به اتفاقات اخیر غزه گفت: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی، رژیم‌صهیونیستی از هم پاشید و از روز چهارم، امریکایی‌ها فرماندهی میدان را در دست گرفتند و تا همین الان هم امریکایی‌ها مدیریت را در دست گرفته‌اند، قطعنامه‌های سازمان ملل را وتو کردند و اجازه پایان جنگ را نمی‌دهند، امریکایی‌ها پشت این همه جنایت هستند و نمی‌توانند خودشان را کنار بکشند و تطهیر کنند و این جنایات گریبان آن‌ها را خواهد گرفت. امروز ما یک قدرت جهانی هستیم
سردار حاجی‌زاده با ترسیم وضعیت کنونی جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی بیان کرد: بدانید که جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی حرکتش رو به جلو بوده است، وضعیت ما دیگر مانند ۴۰ سال، ۳۰ و حتی پنج سال قبل نیست. امروز ما یک قدرت هستیم، نه قدرت منطقه‌ای بلکه یک قدرت جهانی هستیم.
وی در ادامه گفت: امروز همه دنیا متوجه شده‌اند رژیمی که در سال ۱۹۶۷ توانست سه ارتش بزرگ عربی را شکست دهد، در مقابل یک گروه کوچک چریکی فلسطین به نام حماس بیش از ۷۰ روز متوقف شده است، از اینجا می‌توان قدرت محور مقاومت را درک کرد. می‌خواستند از نیل تا فرات را بگیرند امروز مقابل یک گروه چریکی مانده‌اند!
سردار حاجی‌زاده در بخشی از سخنانش با اشاره به شکست دکترین نظامی رژیم‌صهیونیستی عنوان کرد: یک روز می‌گفتند ما باید نیل تا فرات را بگیریم، می‌گفتند ما هسته‌ای ایران را می‌زنیم، امروز در مقابل یک گروه چریکی می‌گویند جنگ ما جنگ موجودیتی است، یعنی موجودیت‌شان به خطر افتاده است.
وی خطرنشان کرد: این حادثه (عملیات طوفان‌الاقصی) شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه است. این شکست فقط شکست رژیم‌صهیونیستی نیست بلکه شکست امریکاست، آن‌ها متوجه شده‌اند قدرت مسلمانان و محور مقاومت وسیع‌تر از آن است که بتوانند مانند گذشته با آوردن کشتی‌ها و ناو‌های توپ‌دار یک حاکمی را سرنگون و یک منطقه را تسخیر کنند، آن دوره دیگر تمام شد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: آن‌ها دیگر نمی‌توانند با این روش به بقای خودشان ادامه دهند و اگر به همین روش ادامه دهند، مطمئناً فروپاشی در خود امریکا را هم خواهیم دید، دیگر نمی‌توانند با پول‌های مالیات‌دهندگان امریکایی از یک گروه صهیونیستی حمایت کنند، داعش را درست کنند، در عراق و افغانستان جنگ به راه بیندازند؛ یا باید تجدیدنظر کنند یا اینکه با مشکلات بزرگ‌تری روبه‌رو خواهند بود.
سردار حاجی‌زاده در بیان اهمیت تحلیل درست از وقایع گفت: از مهم‌ترین مسائل امروز ما داشتن قدرت تحلیل و تشخیص جبهه حق از باطل است، چراکه جبهه باطل فقط با موشک، توپ و گلوله علیه ما عملیات نمی‌کند، آن‌ها بیش از پیش چشم امیدشان به عملیات شناختی، عملیات روانی، فضای مجازی و شبکه‌های فارسی‌زبان است. به افراد با کارنامه رأی بدهیم
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید مراقب باشیم به افرادی رأی دهیم که دارای کارنامه باشند، به گذشته شان نگاه کنیم، نه به حرف و سخن‌شان. یکی از مهم‌ترین عوامل تشخیص، مدنظر قرار دادن کارنامه این افراد است، باید به این موارد دقت کنیم، بعضی افراد سال‌ها کشور را با دروغ عقب انداختند و باعث لطمه و صدمه به کشور شدند، این افراد امروز با یک پرچم و مشخصه جدید بازگشته‌اند، باید مراقبت کنیم، افراد انقلابی، مؤمن و کارآمد، در برخی موارد می‌بینید هم با تقوا هستند هم مؤمن انقلابی، ولی کارآمد نیستند، باید حتماً افراد کارآمد باشند تا بتوانیم از مشکلات بزرگ کشور عبور کنیم. ان‌شاءالله موفق و مؤید باشید، از خدا مسئلت می‌کنیم که توفیق ادامه راه شهدا را به ما بدهد و ما شرمنده شهدا نباشیم و ان‌شاءالله پله آخر زندگی‌مان را هم خداوند متعال شهادت قرار دهد.